Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Övr. Barn Nu är vi tillbaka från Bulgarien. Det har gått mycket bra och jag är positivt överraskad måste jag erkänna. Hotellet var helt ok...
Svar
10
· Visningar
1 054
Senast: Adrian
·
  • Låst
Övr. Barn Köpte senaste numret av tidningen Föräldrar och barn i går och läste till min stora förvåning att 80% av Sveriges ett- ocvh tvååringar...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 541
E
  • Låst
Övr. Barn Alla andra forum har juh bildtrådar :) Kan inte vi också skryta litet med våra små underverk? Som nybliven förstagångsmamma vill man juh...
Svar
18
· Visningar
1 944
Senast: Cettan
·
H
  • Låst
Övr. Barn Senaste dagarna har jag märkt att mina flytningar har blivit kraftigare..tjockare. Varför blir det så ? har inte upplevt att det har...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: H0N3Y
·
  • Låst
Övr. Barn förvånad och upprörd, när 8 årige sonen igår säger att han vill ha Lätta på mackan för att han inte ska bli tjock. Vad i helv**e har...
Svar
17
· Visningar
1 261
Senast: break_a_leg
·
  • Låst
Övr. Barn Var på Skara sommarland med lillgrabben o hans kompis igår, allt var trevligt o ungarna hade roligt. Grabbarna 9 år köpte lite fina...
Svar
14
· Visningar
1 774
Senast: starcraft
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur gick ert dop till? Höll prästen i barnet eller gudmoren höll i barnet hela tiden? Jag vill gärna se bilder på dopet!! Jag ska...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Snurrfian
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jordgubbar är väldigt nyttigt det har vi fått lära oss. Det innehåller en massa vitaminer och olika ämnen som är mycket nyttiga (och...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: Gullan86
·
3
  • Låst
Övr. Barn Hej hej Jo,har en dotter som är 2 ½ år och vi lär nog åka bil rätt mycket till bilträffar osv i sommar. Mitt ex vägrar att lämna...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: 300hk
·
H
  • Låst
Övr. Barn När jag va hos BM sist sa hon att jag skulle gå från 2 tabletter dagligen till 4 st. När jag bara åt 2 tabletter blev jag jätte hård...
Svar
15
· Visningar
14 652
Senast: Zenith
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag nästan bestämt mig för att flytta "hem" igen. Det innebär en flytt på drygt 15 mil. Jag flyttar ju tillbaka till alla mina...
Svar
9
· Visningar
1 455
Senast: Basilika
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag är väl störd eller så men jag tycker inte om när grannens ungar springer omkring hela dagarna helnäck. Det stör mig faktiskt. De...
2
Svar
25
· Visningar
2 727
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jaha, då var det dags att försöka skaffa småtting... :) Hur tidigt påverkas ett foster av medicin? Jag äter en medicin som har...
Svar
12
· Visningar
4 439
Senast: paxmojo
·
A
  • Låst
Övr. Barn Vår äldsta son fyllde 3 i april. Han har alltid sovit i sin säng, hela nätterna. Oavsett vart vi varit och även när han fick sin nya...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni någon barnpool till era småttingar? Ni vet, en sådan som man blåser upp och fyller med runt 100 liter vatten eller nåt sånt. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 888
Senast: ameo
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag har inte barn själv men har funderat på en sak rätt länge, som har med barn att göra. Ofta kan jag i diverse medier se och läsa om...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 443
Senast: Sastra
·
  • Låst
Övr. Barn Vad ska jag göra? Givetvis älskar jag min son över allt annat. Nu är jag rädd att jag håller tillbaka honom pga. att jag är lite för...
Svar
17
· Visningar
1 463
Senast: lakrits
·
  • Låst
Övr. Barn Eftersom ingen här vet vem jag är eller vem min bekant är tänker jag skriva av mig.... Har en bekant vars barn jag har börjat avsky...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Då era barn ska vara hemma om kvällarna? Jag har dock inte problem med att ungarna inte kommer hem då alla ungar samlas här hos oss...
Svar
14
· Visningar
2 846
Senast: arabia
·
A
  • Låst
Övr. Barn Min son är 11 år. Många av hans kamrater får åka till baden själv, utan föräldrar.. Jag vägrar, jag är livrädd.. Han simmar jättebra...
Svar
16
· Visningar
8 263
Senast: sisco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama