Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Jag blir så TRÖTT. Therese är nu 16 månader och ska skolas in på dagis. Jag ställde mig i kö i oktober för att få en plats den 1 augusti...
Svar
10
· Visningar
1 418
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Lille Elliot föddes i måndagas och har nu lite gulsot. Efter uppföljande prov visade det sig att bilirubinvärdena sjunkit något sedan...
Svar
6
· Visningar
2 684
Senast: smulis27
·
V
  • Låst
Övr. Barn Vidrigt.. fy fan :mad: stackars lilla barn Det skjuts för lite i detta land :mad:
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Åska
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag tycker att urinet ser grumligare ut nu en när jag inte är gravid. Är det okej, blir det så eller ska jag misstänka ngt.? Har inte...
Svar
2
· Visningar
4 377
Senast: Linabebis
·
M
  • Låst
Övr. Barn någon som har varit med om att ha gjort ett graviditets test & det har visat sej vara positivt, men sedan när man har gjort ett till...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Freddie
·
K
  • Låst
Övr. Barn Är i vecka 31 och mina fingrar känns som prinskorvar emellanåt... förlovningsringen sitter där den sitter och jag vågar inte ta av den...
Svar
16
· Visningar
1 848
Senast: Kristin80
·
A
  • Låst
Övr. Barn har gjort ett grav-test som visar att jag är gravid. I sånna fall är jag gravid i vecka 7, men jag känner ingenting?? mina bröst är...
Svar
3
· Visningar
1 497
Senast: istapp
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min dotter fyller fem år i juli, och hittills har vi haft kalaset ungefär vid födelsedagen. Men då är nästan alla på semester och det...
Svar
5
· Visningar
1 091
Senast: mimus
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur mår ni? Jag mår överlag väldigt bra just nu. Inte speciellt illamående eller ont. Har dock börjat att samla på mig vatten i...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: MissJones
·
  • Låst
Övr. Barn Hur mycket har ni saknat eran frihet och "råomsigsjälv"- stunder? Det är nämligen det absolut ENDA som får mig att tveka. Sambon vill...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn Våra barn är födda och uppvuxna i Italien. Vi har alltid pratat svenska med dom. Dom har lärt sig italienska språket på dagis, tv och...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: gulan
·
B
  • Låst
Övr. Barn jag testade positivt i tisdags, alltså jag är verkligen gravid. enligt uträkningar så är jag i vecka 6. jag har haft sådana jädra...
Svar
4
· Visningar
1 057
  • Låst
Övr. Barn Hej, Någon som vet något om klättring? Min dotter som är sju vill börja klättra. Vill ha lite tips på vad man ska tänka på, risker...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Efter lite för mycket närkontakt med 2 små sjuka barn har jag lärt mig att man ska hålla sig undan sjuka barn. Visste ni att små barn...
Svar
7
· Visningar
1 723
Senast: paradiset
·
I
  • Låst
Övr. Barn Vad ska man hitta på med 2 st grabbar på 10 år . Mina syster med barn kommer och hälsar på jag bor i stockholm har ni något förslag på...
Svar
8
· Visningar
979
Senast: knorris
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn och kanske ser på disneyfilmer kan ni hjäpla mig. Har en jobbar kompis som har skaffat katt och funderar på att döpa...
Svar
1
· Visningar
1 965
Senast: Sastra
·
A
  • Låst
Övr. Barn ...har någon här testat? Är det barnvänligt? Kände imorse ett våldsamt sug efter sol och bad och undrar om jag kan dra iväg själv med...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: Ardnaxela
·
B
  • Låst
Övr. Barn Har bestämt mig för att försöka undanhålla föda med socker i för min minsta telning, nu 7 månader. Jag ger desserter utan socker samt...
Svar
8
· Visningar
1 234
Senast: Ardnaxela
·
  • Låst
Övr. Barn Är lite nyfiken på vad det är som avgör storleken på magen. är beräknad 25:e Juni och har ingen jättemage alls,bara en kula... Folk...
Svar
8
· Visningar
3 607
Senast: paradiset
·
H
  • Låst
Övr. Barn Börjar känna mig deppig. . . känns som jag bara vill gråta hela tiden ! Känner mej som en flodhäst som vandrar omkring i ett virrvarr...
Svar
17
· Visningar
1 575
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama