Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
  • Låst
Övr. Barn ...utbröt idag, alldeles nyss här hemma. Två av våra barn kom nerrusande och tjöt som om någon hade dött minst. Mellan tårarna och...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: AnnaKarinA
·
3
  • Låst
Övr. Barn Behöver lite tips. Ska åka och hälsa på nyfödd på BB och vill ha idéer på vad man ska köpa. Kläder är ju alltid bra, men jag vet av...
Svar
10
· Visningar
1 934
Senast: Daydream
·
  • Låst
Övr. Barn Blev en liten Hampus förra lördagen kl 05:33. På 2985 gr & 48 cm...Och allt gick som det skulle förutom en OTREVLIG barnmorska & lite...
2
Svar
29
· Visningar
2 338
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Vad räknas som normalt i: *järnvärde? *blodtryck *bebisens puls Jenny
Svar
3
· Visningar
2 271
Senast: Nowis
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har Freddy fått sin första tand :banana: Men samtidigt så har han varit hård i magen i någon vecka, kan det finnas ett samband...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: mysko
·
M
  • Låst
Övr. Barn Kan båda föräldrarna vara föräldralediga samtidigt, för två olika barn? Tex jag för sonen och min man för dottern. Nån som vet om det...
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: MillyM
·
E
  • Låst
Övr. Barn hur många här ammar inte och vad har folk i allmänhet för åsikt om man inte vill amma utan istället ha nappflaska?
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Mithra
·
  • Låst
Övr. Barn Eftersom det verkar som om en del av er är eller har varit gravida undrar jag lite om vad som rekommenderas angående ridning egentligen...
Svar
12
· Visningar
1 347
Senast: Mli
·
  • Låst
Övr. Barn Fick precis höra att man kan könsbestämma barnet i magen med hjälp av hjärtljud, eller pulsen då... Är det sant? Hur säkert är det i...
Svar
3
· Visningar
4 581
Senast: Halloy
·
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni är nödvändigt o bra att ha hemma när man kommer hem efter förlossning? Jag vill ju helst inte köpa något alls innan liten...
Svar
13
· Visningar
1 382
Senast: Tuvalisan
·
L
  • Låst
Övr. Barn Blir så jäkla trött på småbarns mammor som helt går upp i allt vad barn och barnafödande innebär! Snälla, ni har ett get liv också...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 796
Senast: reykurboy
·
  • Låst
Övr. Barn Slakten AR varst. I sondags tog gubben bada tjejerna sa jag fick en dag till mig sjalv (avnjots btw i tradgarden och pa solstolen)...
Svar
16
· Visningar
1 560
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Igår var jag med mina barn på Heron City (stort familjecenter med diverse aktiviteter för alla och en massa restauranger). Iaf, bredvid...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: Krims
·
  • Låst
Övr. Barn Tre stycken i min sambos systers familj fyller år nu i samband med midsommar alltså far vi dit för att fira idag. Efter en stund...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 380
Senast: acke
·
M
  • Låst
Övr. Barn Är det någon mer än jag som är drabbad av att nästan inte se gravid ut över huvud taget? Jag är i vecka 21 och har så liten mage att de...
Svar
16
· Visningar
5 300
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Igår, en dag före utsatt tid fick jag en liten fin son :love: . Namn är ännu inte bestämt, men det kommer väl. Han var 3372 g tung och...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Köpte en begagnad billigt men funderar, hur stora och små barn kan man bära i den? Finns det typ vikt-gränser? Kan nyfödda bäras så...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Roheryn
·
T
  • Låst
Övr. Barn När kan man göra det? Vet att det står på ul-papprena till v.18 att de inte gör könsbestämning, men jag läste någonstans att de kan se...
Svar
8
· Visningar
1 315
Senast: Tokmaja
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag bär min son mycket i en bärsjal på magen. Han sitter ganska inlindad i tyg och bara benen sticker ut nedåt och sen huvudet mitt...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Jillybean
·
I
  • Låst
Övr. Barn är det någon som varit där ? Bra eller dåligt ?
Svar
12
· Visningar
1 865
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama