Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Barn Utan att verka hysterisk, menar jag. :smirk: Jag ska ta bort min ena häst nu i slutet av sommaren, 27 år gammal, och behöver då...
Svar
17
· Visningar
5 386
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är det för symptom när man är gravid? Hur vet man? Hur lång tid tar det innan man känner något? Jag mår jätteilla nästan...
2 3
Svar
40
· Visningar
17 573
Senast: Namkos
·
  • Låst
Övr. Barn Jag vet att det finns några som använder bärsjal och jag är sugen på att köpa en själv men det är ju en jungel!! :eek: Jag har en...
Svar
18
· Visningar
3 028
Senast: Sony
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid tar det från befruktningstillfället till att man börjar känna graviditetssymptom så som illamående?
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn :) För ett år sedan vid denna tiden så hoppades jag att tiden skulle gå fort. Låg och väntade på igångsättning. Nu i dag så undrar jag...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Barn Min granne har precis fått en liten bebis efter en superenkel och okomplicerad graviditet och förlossning. Lillkillen kom igång med...
Svar
7
· Visningar
1 207
Senast: Gnist
·
U
  • Låst
Övr. Barn Vad är bäst egentligen, tycker ni? Vi var och tittade på barnvagnar för första gången i helgen. Maken fastnade för en Emmaljunga, jag...
2
Svar
27
· Visningar
6 361
Senast: Sony
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har en fråga till er som har barn, tycker ni att ni har fått nya vänner i samband med att ni blev föräldrar. Tex. träffat andra mammor...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: TBT
·
  • Låst
Övr. Barn Så har jag äntligen hamnat i den situation jag drömt och hoppats på sedan några år tillbaks - vi har (nog) bestämt oss för att försöka...
Svar
3
· Visningar
878
J
  • Låst
Övr. Barn Hittade inga träffar..... Någon som har erfarenhet? Funderar på att leta efter nåt sånt här i Linköping, tror det skulle vara...
Svar
2
· Visningar
1 087
Senast: Jossan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Berätta! Vad vet ni om den? Hur fungerar den? Vad går den ut på? Har ni "gått efter den"? Erfarenheter?
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: corona
·
L
  • Låst
Övr. Barn Har någon erfarenhet av utomkvedshavandeskap? Var på läkarkontroll idag efter positivt grav.test. Är gravid (även enl läkaren), men...
Svar
19
· Visningar
24 620
Senast: Lambi
·
W
  • Låst
Övr. Barn Är det så att pappan till barnet har en skyldighet att försörja barnet? Är det några speciella papper han måste skriva på eller hur går...
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: Mynta2
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag BARA klagar den här graviditeten, förra mådde jag så enormt bra, men den här.. gisses.. För det första håller jag på och svimmar...
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Kära Bukeföräldrar, jag behöver hjälp med att gissa klädstorlekar till en ganska ny bebis. Ska hälsa på en kompis och hennes...
Svar
7
· Visningar
1 623
Senast: lingonben
·
S
  • Låst
Övr. Barn ni som använde mini piller innan ni blev gravida,hur lång tid tog det efter att ni slutat m mini pillerna tills ni blev gravida? en del...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Proffstyckaren
·
  • Låst
Övr. Barn Är alla 14-åriga pojkar så att dom kan allt, vet allt, och mamma kan och vet inget ? Och det kan ju inte finnas nått bättre sätt att...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Gnist
·
M
  • Låst
Övr. Barn ............ gör just nu. Har precis städat rent i köket efter en 7dgrs jobbperiod. Och då tyckte dottern, 2 år, att det var läge för...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Javan
·
  • Låst
Övr. Barn Hur gör dom? Känns det när dom gör det? Hur mycket kan dom "se" på provet? (förutom kön på bebis och ev. kromosomfel) Kan man göra...
Svar
4
· Visningar
1 153
Senast: MissJones
·
  • Låst
Övr. Barn Börjar komma i den åldern nu då det är tid (kanske till och med hög tid?) att börja fundera på om man ska ha barn eller inte. Saken är...
2
Svar
23
· Visningar
2 128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka