Vilka är gravida nu då?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka är gravida nu då?

*lånar* ska på ultraljud på tisdag och får veta beräknat ankomstdatum då :p e nervös.. hoppas de är snälla mot mig.

Ser ut som jag nu kan sälla mig till denna skara... *läskigt*
Men lite kul, tror jag i alla fall...

Jag är i (ca) vecka 8 och har inte ens varit på inskrivning än, fick en tid 26/8. Det är ju hundra år kvar! Men enligt uträkningar så är bf omkring 14/3 -06!

Förutom att jag mår illa dygnet runt, kan knappt äta alls, och är otroligt trött så känns det superkul och spännande.

Jag hade inskrivning vecka 11, eller ännu längre fram visade det sig eftersom jag verkar vara längre gången än vad de trodde först. Men visst är det trist att vänta! jag ville dit direkt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 505
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 280
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
33
· Visningar
3 528
Senast: Jahopp
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka