Vilka är gravida nu då?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka är gravida nu då?

*lånar* ska på ultraljud på tisdag och får veta beräknat ankomstdatum då :p e nervös.. hoppas de är snälla mot mig.

Ser ut som jag nu kan sälla mig till denna skara... *läskigt*
Men lite kul, tror jag i alla fall...

Jag är i (ca) vecka 8 och har inte ens varit på inskrivning än, fick en tid 26/8. Det är ju hundra år kvar! Men enligt uträkningar så är bf omkring 14/3 -06!

Förutom att jag mår illa dygnet runt, kan knappt äta alls, och är otroligt trött så känns det superkul och spännande.

Jag hade inskrivning vecka 11, eller ännu längre fram visade det sig eftersom jag verkar vara längre gången än vad de trodde först. Men visst är det trist att vänta! jag ville dit direkt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows...
2
Svar
23
· Visningar
1 471
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Jag har börjat titta lite på airtag till bla barnvagnen. Men jag sen läste jag om den nya uppdateringen som gör att man inte ska kunna...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: starcraft
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 744
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka