C
chrysler
Sv: Förlossning
Det är ju bra att du har hittat ett tankesätt att rehabilitera dig själv med
Det är ju bra att du har hittat ett tankesätt att rehabilitera dig själv med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SnaBella skrev:
Detta med förlossning. Varför gör man inte kejsarsnitt direkt istället för att riskera att spricka (inte kunna ha sex, alltså aldrig mer kunna njuta), man har ju sett på tvn när folk föder och de skriker nå förbannat.. verkligen "jag-lider-skrik ". jag sitter och ryser när jag ser på och tycker så synd om kvinnorna.
Vad är riskerna med kejsarsnitt?
Ett ärr på magen är väl inte hela världen?
Beror väl på hur mycket som behöver sys OCH din egen intsällning till det hela. Min kompis, som för övrigt låg på BB samtidigt som jag när jag fått Selma, sprack ordentligt och hon tråcklades ihop med spinalbedövning, dvs samma bedövningsmetod som jag haft vid mina kejsarsnitt.Isis skrev:*knapplån*
Detta med att bli ihopsydd efter en förlossning.. Innebär det då att man måste bli sövd eller får man vara vaken? Själv är jag inte dugg rädd för en förlossning, tror jag har lite utav "skräckblandad förtjusning" över det. Men att bli sövd känns som det värsta som skulle kunna hända.
aldente igen skrev:Ge mig bara lustgas och jag klämmer ut bebben vilken dag som helst
För är alternativen:
1. Gå och vara gravid resten av livet.
2. Bli upsprättad .
Där har du fångat något, om man inte tänker så mycket blir det inte så stort.ramonarunds skrev:Vagar man slappna av och lata naturen ha sin gang, sa kommer det inte vara sa jobbigt.
SnaBella skrev:
Detta med förlossning. Varför gör man inte kejsarsnitt direkt istället för att riskera att spricka (inte kunna ha sex, alltså aldrig mer kunna njuta), man har ju sett på tvn när folk föder och de skriker nå förbannat.. verkligen "jag-lider-skrik ". jag sitter och ryser när jag ser på och tycker så synd om kvinnorna.
Vad är riskerna med kejsarsnitt?
Ett ärr på magen är väl inte hela världen?
humlanotrocadero skrev:Mitt resonemang är att jag får samma barn om jag föder vaginalt eller blir snittad, så jag kan inte motivera mig tillräckligt för att genomgå en vaginal födsel o allt vad det innebär.