Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Det verkar som att din hejjaramsa gjort någon slags verkan Bia. Nu står hon i nån slags kiss-ställning, brett mellan bakbenen och...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Francess
·
K
Avel Kan man ta hästar på foder (tex en hingst+ett sto) och behålla fölet som sitt?! GIVETVIS om ägaren/ägarna tillåter det! OM fölet skulle...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Görel
·
R
Avel Vad är "normalt pris" på en 3-årig valack (varmblod/fullblod)som nyligen blivit inriden?!! :confused:
Svar
3
· Visningar
719
·
L
Avel Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Jag förstår ingenting av det där med betäckning. Jag har antagit att man bara betäcker...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: shady
·
Avel Har ju diskuterats lite om hur många dagar stona går dräktiga. Vissa av oss här har enbart gått efter sista betäkningsdag, medan vissa... 2
Svar
20
· Visningar
3 664
Senast: CosmicQueen
·
K
Avel Jag har ett sto efter Burggraf som jag funderar att betäcka. En hingst som verkar intressant är Cobra hos Eklunda. Vad som gör mig lite...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Kia92
·
Avel Mitt föl har stora problem med att dia han försöker inte ens när han väl reser sig upp så vandrar han omkring och mitt sto följer honom...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Bia
·
F
Avel vet inte vad denna tråd skall vara men provar här. Nu har jag fått dom där nya jädra passen, helt värdelösa enligt min åsikt. Helt...
Svar
0
· Visningar
1 475
Senast: fio
·
Avel Jag hade tänkt att åka på en sommarpremiering med mitt ettåriga sto i sommar. Vart kan man hitta info om vart och när dom är? Vad...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Atle
·
Avel Är det någon som vet lite mer om han? Bilder och annan info? Har han några avkommor osv? *nyfiken*
Svar
9
· Visningar
2 510
H
Avel Skrev en tråd innan om att jag ska betäcka med Ulrich Z. Undrar bara lite vad ni tror att det kommer att kosta allt som allt... Är helt...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: Ploppi
·
G
Avel Vad har ni sett som varit bra resp dåligt? Någon hingst som via sina avkommor överraskat er? Någon som gjort er besvikna? (Jag är främst...
Svar
8
· Visningar
1 198
Senast: GiG
·
A
Avel Har ett kallblodssto som ska föla runt den 20 men som nu sista veckan har haft både en del vita flytningar och lite blod därbak...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: CosmicQueen
·
Avel hej. Kanske frågar på fel ställe.. men jag försöker.. i avelsannonsen på flertal hingstar står det typ 6000:- + SH avgift + veterinära...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: Cesam
·
S
Avel Sitter och grejar lite med Amis stamtavla och "sprang" på den här: http://www.allbreedpedigree.com/index.php?query_type=horse&h=LORVAL... 2
Svar
25
· Visningar
2 382
·
C
Avel DET är jag nyfiken på! Vad blev det, vilken färg och vem är fadern?
Svar
15
· Visningar
844
Senast: Throlla
·
Avel Jag funderar på att avla på mitt kallblod men eftersom jag inte har haft henne så länge så tänkte jag vänta tills jag vet hur hon är med...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Fiasnutt
·
C
Avel Så ni som funderar på att använda honom får nog ändra era planer tyvärr.Flyinge skulle kontakt de stoägare som redan bokat upp sej på... 2
Svar
25
· Visningar
2 750
Senast: shady
·
J
Avel Har ett islandssto som bara vägrar föla. Hon gick hos hingsten i en dryg månad så jag vet inte vilket exakta datumet är när hon blev... 2
Svar
30
· Visningar
6 080
Senast: oddny
·
Avel Hej alla vakare. Hur gör ni, har ni tagit semester? Har ni några knep för att göra vakandet drägligt/are? Dela gärna med er av era... 2
Svar
30
· Visningar
2 144
Senast: oddny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka