Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

B
Avel Jag har lite planer på att betäcka mitt NF- sto i år, och jag behöver lite tips om hingstar ! Mitt sto är e. Zansibar - Prinsen...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: bibban
·
Avel ... på det här med att stona inte ligger ner natten innan eller samma natt/dygn som dom ska föla. Kan man generellt säga att det alltid...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Bia
·
V
Avel Mitt sto väntar föl efter Saigon och det skulle vara kul om ni andra som fått fölisar efter honom i år berättade lite om dem. Gärna bild...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: v02
·
K
Avel Kan ni färgkunniga hjälpa mig med en fundering kring mitt minishetlandssto! :) Mitt sto är musblack till färgen. För två år sedan...
Svar
10
· Visningar
1 814
Senast: knyttet
·
T
Avel Vad ska jag göra? När jag släpper ut stoet och fölet så är hon väldigt nyfiken på linorna och går rätt in i dom och sugar på linorna...
Svar
11
· Visningar
1 181
Senast: Jarrah
·
F
Avel Mitt föl började fälla fölpälsen så smått redan efter dryga veckan (f 5/4) och har nu även ringar runt ögonen. Hon föddes som varmt... 2
Svar
21
· Visningar
6 771
Senast: Jarrah
·
C
Avel "Bebisen" dog!! Jag är så ledsen och besviken. Väntade en liten halvblodsbebis den 9 Juni, men den kom ut redan i förrgår. Det blev en...
Svar
17
· Visningar
1 580
Senast: Pirayan
·
Avel Är det någon som känner till något om Métalls temperament och hanterbarhet? Någon som varit/är i hans närhet? Jag har sett honom på...
Svar
13
· Visningar
1 249
Senast: Pirayan
·
V
Avel På lördags ska min 4-åring gå kvalitetstävlan och jag blev lite fundersam på hennes träns: Får man ha ett träns med "mässingpluppar" på...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Vonkan85
·
K
Avel Hur mycket brukar Ni få betala för ID-kontroll och chipsmärkning? Var för sig och/eller tillsammans? /nyfiken kvastis
Svar
12
· Visningar
2 123
Senast: Rubensmatte
·
Avel var på nätet kan jag hitta avelshingstar. främst intresserad av halvblod/travare och ev arab/engelskt fullblod. Har en förlegad... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 599
Senast: crazy
·
Avel Min kompis ska börja rida igen och funderade på att ta en foderhäst. Eftersom hon gått upp en hel del i samband med graviditeten...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: coscos
·
C
Avel Någon som lyckats luska ut vart de ska stå på station?Nyfiken! ;)
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Mickis2003
·
Avel Jag undar om det är någon som vet något om treårstestet den 16:e maj??? Kommer det att bli av? Vilka tider gäller? Hittar inget på...
Svar
10
· Visningar
830
Senast: GiG
·
Avel Någon som tycker att denna Hingsten är Urläkker?! Någon som har betäckt med denne? så ur söt å snygg hingst!
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: Icca
·
H
Avel Ska betäcka mitt 3-åriga sto med honom. Vad tycker ni om han? Vet ni någon bra sida om honom? Sett/har avkommor? Stoet är efter Last...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: aldente
·
T
Avel Men jag har lite frågor angående avel, hoppas att någon kan besvara dem. 1. Vad är egentligen språng? Jag ser att hingsthållarna tar...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Tusen
·
C
Avel Hej, Jag har ett kallblods sto efter den norska hingsten Gaute, nu undrar jag om det finns någon här som har bilder på honom eller...
Svar
1
· Visningar
709
Avel Heej! Har räknat dagarna på brunsten på pållen. De 2 första brunsterna kom exakt på 21:a dagen efter varandra, Men nu den 3:e brunsten...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: Francess
·
A
Avel Vem e det? finns det nån fakta och bild på honom? Ska va new forest men hittar inet honom.
Svar
4
· Visningar
1 785
Senast: Amia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka