Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hejsan!! skulle vilja veta vad His Highness är för en hingst. Vad han har gett ,humör gärna bild. Sara!
Svar
9
· Visningar
1 283
Senast: Cyllene
·
Avel Vad är det för kläder på ryttaren som gäller? Och hur pass mycket dömer de ner en rörlig ponny som ännu inte hittat formen? Alltså, hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 919
Senast: Welsh
·
Avel Nån som har koll på hingsten D'Avenir (som Tinne V har)? Sett avkommor, själv betäckt med osv. Är väldigt nyfiken o sugen på att kanske...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: MetalFairy
·
R
Avel Jag har alltid tyckt om judex och skulle vilja veta lite mer om honom! Hur hans avkommer har blivit och om det nån som har foto på nån...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Clintan
·
G
Avel Hur ska jag göra med mamman ska hon vara med när man avvlivar fölet eller ska hon stå kvar i en annan box eller hur ska man göra ...
Svar
16
· Visningar
1 921
Avel Vilken förening/förbund vänder man sig till om man har frågort om avel i allmänhet. regler och liknande. Det förbund/förening som har...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Sammet
·
Avel Jag skall beställa pass till min shettis. Jag antar att det är Sveriges shetlandssällskap som jag skall vända mig till men länken...
Svar
13
· Visningar
1 249
Avel Nu har sommarpremieringarna dragit i gång. Hur har det gått för er? Poäng? Plats? Premieringsförrättare? Är ni nöjda med resultaten...
2
Svar
33
· Visningar
1 906
M
Avel vad det inte ngn här som hade en torihäst samt en hemsida om rasen? Jag älskar dessa bamsar men det verkar svårt att hitta några till...
Svar
5
· Visningar
2 454
Senast: Orzon
·
I
Avel undrar hur många här som låter sina ston föla utomhus och vilka som gjort det oväntat?
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Fredag
·
Avel HJÄLP! Mitt sto fick sista semineringen den förste juli, men nu har hon släppt bäckenbanden och öppnat sig i vulvan! Kommer hon att...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: AraSlei
·
H
Avel Hej JEg er en pige fra Danmark der søger oplysninger om 2 hingste... Håber i kan hjælpe... Sambesi SWE IP Maraton 600SWE VB...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Görel
·
H
Avel Hallo. Nu har jag lite fler frågor igen. Jag undrar hur man kan veta ungefär hur stor fölet blir?! Ska man kolla på föräldrarnas...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Cyllene
·
F
Avel Till våren så funderar vi på att köpa en unghäst att ha på tillväxt till våra barn. Vilka hingstar ger bra hopphästar? Tänker mest på...
Svar
12
· Visningar
2 171
Senast: connemaran
·
F
Avel Är det någon som vet en bra sida, där man kan släktforska på sin häst? Eller där man kan få bra info om olika hingstar som finns och har...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: sussisus
·
Avel Ja, jag vet att det har varit på tal massor av gånger tidigare men jag gör en ny i alla fall. När ska man börja rida sitt sto igen...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: CK
·
M
Avel hej undrar var man registrerar en quarab? (quater/arab) är det en egen ras? mvh anette
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Bia
·
M
Avel Kanske någon som betäckt med honom i år? Har inte kunnat hitta några bilder på honom där man ser honom från sidan, det hade varit...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: md5krist
·
Avel Ni "halvblods människor", vad krävs av en fullblodshingst för att ni ska använda honom?? Tex, stam, storlek, gångarter o hoppbetyg...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: md5krist
·
Avel making him a good type to use on colored mares. Jag är ju helt ointresserad och kan inget om färgavel, så kan någon förklara för mig vad...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: crazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka