Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vill veta mer om Lipton och Ganesco :bump: Tacksam för svar :bow: :D
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Etoile
·
J
Avel Halloj, Jag har för mig att jag har läst att man kan tvåårs betäcka ett sto för att få det att sluta växa. Är det så? Jag har också...
Svar
14
· Visningar
1 411
Senast: Jenni73
·
Avel Nu undrar jag när dessa hingstar dog !vissa är jag säkra på vissa inte... Dessa hingstar gäller det ! Aladin 437 Any Questions 562...
Svar
2
· Visningar
954
N
Avel kanske hamnar under fel kategori men men... mitt sto nyss hemkommet från betäckning "betäcker" det andra stoet i hagen som går med...
Svar
10
· Visningar
1 956
Senast: anja
·
Avel Hur gammalt bör ett föl vara innan man kan ta med dom som handhäst under skritturer på ca 30 minuter? Utan att det ska vara någon fara...
Svar
2
· Visningar
880
Avel Jag har ett 4-arigt sto e- Into the West, som ar e- Ramiro Z. Mamman ar e- Triggerero (fullblod). Min 4-aring reds in under sommaren...
Svar
6
· Visningar
1 323
Senast: Betsy
·
Avel Intressant att veta. Hur går det till? Vilka ston kan vara med osv... Länka gärna till någon sida.=)
Svar
3
· Visningar
1 503
Avel Nu kör vi en tråd om en fullblodshingst till :D. Någon som har nån idé om denna fader?
Svar
2
· Visningar
835
Senast: athena
·
N
Avel Hej!! Här har ni en som är helt okunnig i ämnet hästavel....Har nyligen köpt hund o därigenom lärt mig en hel del om hur man avlar på...
Svar
1
· Visningar
855
N
Avel Hej!! Hoppas någon av alla ni kunniga ska kunna tipsa mig på bra hingstar, i samma stil som Uttini? Träffade på en valack en gång...
Svar
6
· Visningar
893
L
Avel Nu är han 3 månader och börjar bli busigare för varje dag som går.. när jag är i boxen och borstar hans mamma så kommer han gärna fram...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Bia
·
N
  • Låst
Avel inatt kom den lille utan problem en liten svartbrun hingst med stjärn...24 dagar efter beräknat datum.....ville bara sajja det...kram hajjj
Svar
1
· Visningar
704
Senast: ameo
·
E
Avel Är det någon som har erfarenhet av herpes på yttre könsdelarna som smittar vid sexuell kontakt. Mitt sto åkte till hingsten och blev...
Svar
7
· Visningar
1 556
Senast: Eila
·
O
Avel Ok då var det äntligen dags att hämta hem sitt sto. Hennes föl är nu 6 månader och de senaste veckorna har de bara gått ihop halva...
Svar
4
· Visningar
1 383
Senast: oidipus
·
M
Avel Hej! Hästen började brunsta idag och jag fick den ideen att åka upp till en tjej som har en väldans fin hingst(quater/arab) och...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Welsh
·
I
Avel när gör ni den och varför? vad betalar ni för den?
Svar
4
· Visningar
993
Senast: n1ann
·
Avel Skulle vara roligt att höra hur stora era 2003-or har hunnit bli! Gärna också information om härstamning och förväntad storlek. Min...
Svar
18
· Visningar
1 951
Senast: Ysa
·
Avel Vi ska på fölmönstring nu på söndag och har lite funderingar. Hur har ni gjort när ni har lastat fölen? Själv tänkte vi åka med...
Svar
16
· Visningar
1 021
Senast: Zoya
·
Avel Hjälp mig nu! Snart är det 17 dagar sen hon seminerades, och jag funderar på om det är nån idé att kolla nu? Det blir ju ändå ingen...
Svar
6
· Visningar
1 534
Senast: Joker1
·
M
Avel hej undrar om någon vet vilka appaloosa hingstar som var i avel i sverige år 1992 och 1993. även om ni vet om det fanns någon appaloosa...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Joker1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka