Sv: Kvalitets

det går bra fast gräs i handen brukar fungera bättre. det är öronen framåt man vill ha, inte bakåt med ögonvitor lysandes

Sv: Kvalitets

Äntligen är dagen slut och "vår" ponnykvalite är över,ja inte riktigt för mig men åtminstone för dagen. Nu ska alla resultatdubbelcheckas innan de ska skickas in tillSPAF ch HS. Hur många av er Bukefalister var et som var inne och strosade i mitt sekreteriat??? Bortsett från Lil-sis alltså? Utan hennes godis hade jag varit ett elakt monster så jag inte fick äta min lunch. Så fort jag tog tag i tallriken så komd et in någon som ville ha sina resultat eller så kom det in bedömingar som skulle bokföras. PUH kom dit kl 07 på morgonen och åkte därifrån efter 18. Det är nog lätt att glömma vilket jobb det är att dra ett sådant lass som kvaliten ändå är oavsett antal startande. Hoppas att ni som var där idag var nöjda med oss osm funktionärer och platsen den hölls på oavsett vad era hästar fick för bedömning.
:)

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 939
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
202
Senast: Tassa
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
757
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix