Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Verkar vara nåt slags bra fullblod i Danmark. Nån som vet mer o kan berätta mer om honom? Gärna mer om hans pappa också, Saville Row.
Svar
12
· Visningar
1 666
Senast: athena
·
I
Avel Vänder mig främst till ponnyfolket här. i synnerhet welsh men vi är en tapper och drastiskt liten skara så ni med övriga raser får gärna...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Rodde
·
M
Avel hej undrar vad som krävs för att en appaloosa hingst ska bli godkänd? mvh
Svar
5
· Visningar
914
Senast: plaudit
·
O
Avel valet å kvalet igen. Stoet är en korsning mellan nått konstigt :DTror att det är lite fullblod i henne. Hon är 154, maffig, rör sej... 2
Svar
24
· Visningar
2 358
Senast: AraSlei
·
S
Avel Kanske lite sent påkommet nu, men i alla fall så visades min häst på treårstest -92 (lite sent var det ja) och fick förstås skriftlig...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: sanwan
·
A
Avel Finns det ingen som har eller vet något om någon avkomma efter Cagancho?? Jag skrev en tråd tidigare men fick inga svar, så jag försöker...
Svar
5
· Visningar
803
Avel Snälla någon som kan hjälpa mig?? Är så orolig!! Mitt sto fölade i natt och fick ett jättefint stoföl som är piggt och friskt på alla... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 350
·
E
Avel Man talar ju mycket om stoets betydelse för avkomman och att vi skall selektera vårt stomaterial. Nu är jag lite nyfiken att höra varför...
Svar
16
· Visningar
1 425
Senast: Fager
·
L
Avel Har blivit väldigt förtjust i Samba Hit och skulle kunna tänka mig att betäcka mitt sto nästa år med honom. Men han är ju inte så liten...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Leyla
·
Avel Hur ofta bör man verka en fölunge?
Svar
8
· Visningar
854
F
Avel Hjälp! Köpte en welsh i december förra året och har fortfarande inte fått tag på registratorn i welshföreningen för att kunna registrera...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Filur
·
C
Avel :confused: Är det någon som vet något om Nordsvenska brukshingstarna Ymp 1664, Steve 1754, Urvin 1741 och Ägril ????. Söker även efter...
Svar
9
· Visningar
2 001
Senast: caattiz81
·
Avel Hur många har visat sina 1 åringar? Och hur har det gått? Visade ni dem även som föl? Blev det några stora förändringar i omdömer av...
Svar
3
· Visningar
1 192
Senast: belize
·
Avel Har bestämt mig för en ny unghäst/ponny men har ingen aning om var jag skall registrera honom, ej heller ägaren då h*n aldrig behövt...
Svar
6
· Visningar
2 530
Senast: sissu
·
Avel Jag funderar på att köpa avelssto efter Helwan 873. Är det någon som har några erfarenheter av honom och hans avkommor?
Svar
11
· Visningar
1 788
Senast: Boop
·
Avel JAg behöver eran hjälp. Jag ska ev. hyra ett fullblod, som är efter en gångartshingst i tyskland. Han började på P och hade en avkomma...
Svar
5
· Visningar
855
·
V
Avel Jag är mycket medveten om att ni diskuterat det förut, men jag måste bara få skriva av mig. Har idag fått reda på att en person som är...
Svar
9
· Visningar
1 126
Avel Flera föl som jag sett på fölvisningar har fått omdömmet "ej korrekt inskenad". Hur uppfattar ni detta omdömme i förhållade till...
Svar
4
· Visningar
2 816
M
Avel Är det någon som ska visa eller har vistat sina hästar på kvalitetsbedömningen i år? hur har det gått, alternativt var ska ni visa?
Svar
12
· Visningar
1 061
Senast: shady
·
Avel Dollar skulle enligt Kurt Graaf vara född 1962, och om jag lyckats tolka hans hadstil rätt vara e Dmuchazh Pozn u Dzwina. Är det någon...
Svar
11
· Visningar
1 699
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka