Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Kan man dela sto och föl vid 4 mån 4 1/2 ca. jag funderar på att ställa fölet i egen box nu vid installningen. Eller är det väl tidigt.
2
Svar
21
· Visningar
4 492
Senast: Pretty_Fly
·
Avel Hallå! Jag undrar om det finns någon frieser hingst här i skåne? Eller i närheten av skåne? Skulle även vilja veta om ni här inne...
Svar
1
· Visningar
1 132
Senast: tesora
·
A
Avel Jag har nyss varit i Spanien och tittat på ett antal unghästar (PRE). Det som slog mig var att de flesta ettåringarna visade väldigt...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Annas
·
C
Avel Jag skulle vilja veta allt om Jasper (ex. Little One) e.Courville, och Jasper 550. Sen undrar jag om det finns ytterligare en Jasper...
Svar
5
· Visningar
2 150
Senast: hoppsann
·
Avel som är undan Ebina, har hört att det ska finnas tre sådana vad heter dom? nån som har bilder?
Svar
4
· Visningar
767
Senast: cili
·
Avel Är det någon som skulle vilja hjälpa mig med lite info om stofamilj 30. Historiska fakta men även om någon stött på nutida hästar från...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Görel
·
B
Avel nån som har någon som helst info om de tyska hingstarna Glueckspilz eller Gin Tonic???? :confused:
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Cyllene
·
A
Avel alltså nu tror jag nog att jag får spader :mad: så här är det: Mitt gamla sto fick fång känning så hon har haft boxvila, fick komma...
Svar
14
· Visningar
1 483
Senast: Sanette
·
C
Avel Jag har inte kollat min valacks stamtavla så noga innan, men gjorde det nu. :eek: Steggbest precis överallt ju !!!
2
Svar
22
· Visningar
2 877
Senast: mirjada
·
R
Avel Det var en tråd i gnägg om små ryttare med stora hästar där jag postade det här inlägget utan att få svar Finns det någon anledning...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Rist
·
M
Avel undrar vad som menas med att en islänning är registrerad i Bilagan? vad får man göra och vad får man inte göra? tacksam för svar!
Svar
1
· Visningar
554
Senast: Bangsi
·
A
Avel Finns det möjlighet att importera sperma från denna hingst? Vem vänder man sig till?
2
Svar
39
· Visningar
3 629
Senast: crazy
·
Avel Hur går ni till väga och framförallt, hur gör ni med maten??? Hur mkt mat och vad ger ni era föl när de skiljs från mamman? Vad är...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: evis
·
M
Avel Vi har ett sto som det tvistas om huruvida hon är isabell, ljusfux, isabellskimmel eller ljusfuxskimmel...puh! För mig spelar det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 759
Senast: Thera
·
E
Avel Jag skulle vara i behov av goda råd från kunniga hästmänniskor! Jag har ett arabsto född -04 som visar vissa griniga tendenser (öron...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: El Karisma
·
Avel provar lägga ut en bild. ska försöka ta en bättre så småningom... http://photobucket.com/albums/b71/Qrumelur/th_Qsida2.jpg[/URL]...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Melli
·
N
Avel hoppas att denna tråden hamnar rätt nu? nu är det såhär att till våren kommer jag förmodligen att få ta över ett då halvårsgammalt...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Nattuggla
·
D
Avel är sugen på att betäcka mitt sto, korsning halvblod/arab till våren men eftersom hon inte gillar att åka transport så vill jag...
2
Svar
23
· Visningar
4 504
Senast: Fredag
·
Avel Var hittar jag resultatslistor för dessa ?
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Lady
·
C
Avel Någon som var där i går (sön 11/9) eller på ridklasserna i lördags? Gick det bra för er som var med? Såg ni någon ponny ni fastnade...
Svar
13
· Visningar
1 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka