Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej på er! Någon mer än jag som anmält mitt sto och svarat på frågorna för att vinna fribetäckningen av antingen First Wish eller... 2
Svar
37
· Visningar
3 073
Senast: Pazuzu
·
V
Avel Phu haft en hektisk natt! Sto nr 1 (beräknad till 20 mars) har jag haft ett öga på några nättter nu och i natt var det dags! Har 4...
Svar
18
· Visningar
1 774
Senast: Vinga
·
B
Avel Hur är han i första och andra led? Är det någon som vet hur han ger i temprament eller storlek osv.. all information tages tacksamt...
Svar
11
· Visningar
1 635
Senast: Mabuse
·
Avel Jag kan inte bestämma mig :crazy: Vad skall jag ta??? Jaguaren Alligatorn Callahan eller vad??? Till den här alltså :p... 2
Svar
24
· Visningar
1 981
Senast: rubytoo
·
D
Avel Jag har en unghäst som är född maj 2006. Hon är e:Akribori u:fullblodssto. Hon mäter just nu ca 153cm i manken. Hur stor tror ni att...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: saila
·
S
Avel Är det någon som vet om några bra hingstar, godkända för halvblodsavel i småland? Eller i dess närhet? Vill helst åka direkt till... 2
Svar
21
· Visningar
2 948
Senast: MissOnly
·
S
Avel Har ngn koll på avkommor? Har ngn sett honom "in action"? Kan ngn mkt om stammen kanske? Om Roven** har en beundrar-tråd så tycker... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 900
Senast: starstruck
·
Avel Jag kunde igår när jag tittade bland faktabladen på ASVH:s sida konstatera att Gränsbo kommer att ta in från Blue Hors Rush Hour, vilket...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: Pisan
·
Avel Jag vet att arabhingstar som klarar rp bruksprov kan bli godkända för rp avel. Men om jag har ett fint arabsto som jag skulle vilja ha... 2
Svar
20
· Visningar
1 753
Senast: kicket
·
D
Avel Hej!! Kan inget om avel men måste få ställa en fråga till Er som kan;) Har en kollega som har en högdräktig häst på 19 år som...
Svar
9
· Visningar
924
·
Avel I annan tråd diskuteras det om importer av hästar. Hur ser det ut på exportsidan av hästar? (På ASVH:s hemsida kan man se vilka hästar...
Svar
14
· Visningar
1 231
Senast: rubytoo
·
J
Avel Jag vet att ASVH stramat upp reglementet om vilka hästar som får delta i 3-årstestet, men är det någon som vet vad som gäller för hästar...
Svar
6
· Visningar
1 395
·
A
Avel Jag har en fråga till er som har flera ston som får föl varje/vartannat år. Vad gör ni med fölen som ni får, blir ju ett antal :angel: ...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Pooh
·
Avel http://www.anky.nl/index.asp?page=nieuws&item=15284&lang=en det verkar som om Corrado har fått en ny ägare. Undrar hur det går i...
Svar
8
· Visningar
1 121
Senast: hoppsann
·
P
Avel Jag har betäckt ett antal ston under årens lopp, men bara med naturlig betäckning och nu senast - fribetäckning. Har ett halvblodssto...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: Stall lilla heda
·
N
Avel Hejsan! Har ett sto född 05 efter Saigon och skulle vilja komma i kontakt med fler som har Saigonavkommor. Hur är era hästar i psyket...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: coco_Mallan
·
Avel Efter att ha följt diskussionerna på en ridponnytråd har jag funderat lite mer. Som hingstkonsumenter, hur utlämnade är vi stoägare åt...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: ball
·
Avel Läste på asvh om att döpa sitt föl och blev då lite förtvivlad/konfunderad. Där stod att man ur ett internationellt perspektiv bör... 2
Svar
22
· Visningar
3 683
Senast: malin_86
·
Avel Finns det nån som varit/ska vara på plats vid helgens hingstpremieringar på kallbloden som kan referera hur det går? Nyfiken saila:bow:
Svar
19
· Visningar
1 679
Senast: saila
·
Avel Hej allihopa! Nu startar jag en bildtråd på intressanta kallblodshingstar. Det börjar vara dags att välja nu, kanske vi kan hjälpas åt...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: borsalino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka