Kom igen nu!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare rubytoo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 981
Sv: Kom igen nu!!

Oki

då finns det 4st Lesotho i Sverige :)

Den jag sett innan är G'Lyssie, underbar liten häst med superteknik.

det roliga i det hela är att jag sett den många gånger innan och gillat den mkt.

Jag hade ingen aning om att den jag åkte till Tyskland och skulle hämta var efter samma pappa :crazy:

*kl*

Puttar lite igen.

Är det ingen som har något annat val till stoet i fråga än just den jag vill ha :angel:

Jag ska väl förhoppningsvis se både Callahan och JM ikväll. Jag kanske har mer åsikter då!

Oki

då finns det 4st Lesotho i Sverige :)

Den jag sett innan är G'Lyssie, underbar liten häst med superteknik.

det roliga i det hela är att jag sett den många gånger innan och gillat den mkt.

Jag hade ingen aning om att den jag åkte till Tyskland och skulle hämta var efter samma pappa :crazy:

G Lyssie brås iofs väldigt mkt på sin morfar (samma som på min tokfia och de har många likheter i hopptekniken och efter vad jag hört påminner de båda väldigt mkt om morfar Sympatico) för övrigt är min tokfia och Lissy de enda som har Sympatico i stammen i både danmark och sverige (båda är danska och importerade hit lite roligt var det när jag först hittade henne i de danska registerna och sedan stötte på henne på nästa tävling här hemma).

G Lyssie brås iofs väldigt mkt på sin morfar (samma som på min tokfia och de har många likheter i hopptekniken och efter vad jag hört påminner de båda väldigt mkt om morfar Sympatico) för övrigt är min tokfia och Lissy de enda som har Sympatico i stammen i både danmark och sverige (båda är danska och importerade hit lite roligt var det när jag först hittade henne i de danska registerna och sedan stötte på henne på nästa tävling här hemma).

GLyssie är väl inte Danmarksfödd??? Hon är väl född i Holland??

Jag tycker nog att hon är ganska lik de Lesotho jag sett. Och teknikmässigt är hon nog väldigt lik min lille tysk. Dock är han ju betydligt lugnare :D

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
2 781
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Twihard
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 471
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 380

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Klippmaskin

Hästrelaterat

Tillbaka