Arab i rp aveln

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare kicket
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 753
Sv: Arab i rp aveln

Jo det är sant att hon har utställningstam, men ack så vacker sådan.
Men den typ hon har skulle passa utmärkt inom rp avel o med det temperamentet o exteriören o gången så borde det inte finnas något hinder för att hon skulle funka bra att rida.
Hennes mor är riden western innan alla föl utan några som helst problem.
Men det med mankhöjden har jag också funderat på.
Får som någon annan skrev hålla mig till mindre rp hingstar med mycket ponnyblod.
Sen tror jag inte jag kan hitta ett mer välstammat, fint arabsto för det priset som jag erbjuds henne o hennes syster.(mycket bra kompispris)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 751
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 950
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 779
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 366
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Klippmaskin