Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Tar efter tråden om Halvblodshingstarna. Eftersom jag är mer intresserad av ridponnyhingstarna så skulle det vara kul att få en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 762
Senast: rockbitz
·
Avel Vi har ett förstagångssto som har fölat i år. Hon var redan från början snäll mot sin fölunge, men inte så värst intresserad. Han har...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: Iso
·
Avel Har blivit erbj ett trevligt sto att avla på, MEN det var grå papper på henne...Hon var e. en icke godkänd hingst Torino (E. Marino). u...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: apocalypse
·
S
Avel Måste bara få skriva av mig lite. Min lilla fölunge Chaplin mådde inte så bra i går eftermiddag när jag tittade till honom. Han låg... 2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Sar
·
F
Avel hej jag har ett arab sto som jag ska betäka me en arab hingst o jag undra om nån av er kundre ge nå förslag på bra hingstar ....
Svar
6
· Visningar
883
Senast: mahlmt
·
Avel Har ett sto efter Dream of Glory Ee: Donnerhall Ue: Grande. Mamman har ju hopp inriktning vad jag förstår då hon är efter Grande men...
Svar
11
· Visningar
1 630
Senast: Cyllene
·
A
Avel Är intresserad om det är någon som kan ge mig lite info om denna stofamilj.
Svar
2
· Visningar
1 253
Senast: aalleexx
·
Avel Tänkte höra med er vana fölvisare hur ni har gått till väga när ni visat era föl på mönstring. I år blir första gången jag visar så vill...
Svar
6
· Visningar
1 908
Senast: maria_b
·
Avel Funderar en del över varför så många föl föds med "hemska" ben nu för tiden...(senast i tråden "Svag fölunge"). Jag har ju "hela mitt... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 755
Senast: ElinS
·
E
Avel Har fått tagit över ett litet korsnings sto, utdömd för ridbarhet, men ok enligt vet för avel. hon är endast 155. Nu tänker jag (ny...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Dalatjej
·
Avel Hur gör ni som har hingstar i avel. Sköter ni betäckningarna själva? Hur lärde ni er hur ni skall gå tillväga för att allt skall gå rätt... 2
Svar
21
· Visningar
3 007
Senast: Ramona
·
Avel Jag funderar att betäcka Pisces om några år. Hon är efter Bernstein-Quilted-Soueida Hon är f-2000 Startar St.G iår tävlad 1.10 h... 2
Svar
23
· Visningar
1 802
Senast: rostad
·
Avel Någon som vet EU godkända stationer som öppnar tidigt, februari-mars? Helst i västra götalands regionen.
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: wrangler
·
Avel Hej! Jag undrar om någon vet om det finns några andalusierhingstar i Sverige?:).. Altså INTE P.R.E. hingstar.. Vad är skillnaden mellan...
Svar
8
· Visningar
2 143
Senast: MrsScabtree
·
E
Avel :)Jag har köpt ett halvblods sto stam Astrerix/Herkules ska betecka henne nästa år, har haft fyra föl i annans ägo,bla med Don Primero...
Svar
8
· Visningar
945
Senast: rostad
·
Avel Så nu fortsätter soppan med fölet och mamman jag tog över som är /har haft kvarka! Fölet som är 5.5 månad blev i helgen snorig, hostig...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: prallan
·
Avel Vet att det finns flera sådana här trådar men då har det rört yngre friska föl , har själv ett liten annorlunda situation. Har tagit...
Svar
16
· Visningar
2 327
Senast: winnie the pooh
·
L
Avel Hej! Måste kolla med er som kanske har lite mer vana.. Vårat sto är på dag 320. I går kväll ändrade sig hennes små mjölkdroppar (...
Svar
12
· Visningar
1 248
Senast: lina2
·
S
Avel Hej! Jag letar efter resultat från då min häst var med på treårstest. När jag kollar på ASVH så står det inga resultat från detta...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: maria_b
·
Avel Jag har ett par nyfikna frågor angående funktion och service från utländska förbund. Hur fungerar det för er som har ston som är...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka