Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej! Då ska vi se första tråden för mig....hoppas jag gör rätt. Jag har ett sto som troligt viss har skadat sig, beroende på hur lång...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Emmsan
·
Avel Hej. När vänjer ni av era föl?? Jag har en hingst som e född nu 07. Jag har hingst född månaden innan min som han ska gå med. Han är...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: raggarn
·
B
Avel Jag har ett paint föl som de vita fälten svullnar upp på när den är ute i solen. Har någon annan några erfarenheter? Den kan inte vara...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: ancan
·
M
Avel Nu är vi snart inne på sista chansen! Vi får inte stoet dräktigt! Hon står på en spec. klinik i holland för att bli seminerad men det...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: M_Q
·
Avel Jag skulle vilja ha information om denna nya stofamilj. Hur länge har den funnits, vilka ston är med, finns det några godkända hingstar...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: Per K
·
Avel Var har dessa hingstar tagit vägen? När var dom födda (år) ? När dog dom (år) ? Vilka var dom efter Jag är mycket tacksam för alla... 2 3
Svar
46
· Visningar
11 517
Senast: kicket
·
S
Avel Ett sto e Tamburin-Emalj, 163 cm. Går 130 hoppning och startad L:A dressyr Vad är en lämplig hingst för denna? Skulle vilja ha en... 2
Svar
22
· Visningar
1 740
Senast: QuickStar
·
C
Avel Någon som vet någonting om Koncerz. Vet bara att han har stått i Polen och att såldes till Sverige. Skulle vara kul att veta lite vad...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Mitrolle
·
Avel Igen.. Jag är världens veligaste och vet verkligen inte hur jag ska göra,och nu rinner säsongen iväg. Mitt fullblodssto (e: MasMedia...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: mimus
·
Avel Fick idag veta att grannens åring är tvåkönad:eek: Det kan ju knappast höra till vanligheterna! De åkte till klinik för att kastrera... 2 3
Svar
40
· Visningar
9 011
Senast: pepinopre
·
Avel Var på ultraljud med mitt stå för 5 dagar sen. Veterinären såg inget foster, men ett nytt ähh och en gulkropp. Sa att hon borde bli...
Svar
2
· Visningar
1 878
·
Avel Min granne har ett arabsto som hon ev funderar på att betäcka i år eller ev nästa år (börjar bli lite sent nu när man inte valt hingst... 2
Svar
33
· Visningar
3 146
Senast: Tez1
·
Avel tror han stavas så.. vet att han ha lämnat en avkomma som ha blivit godkänd avelshingst men vad heter han ..??? e det någon som vet de...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: dusty
·
C
Avel Har ett englo sto som är hälften fullblod och som har french groom på mödernets sida. Hon är själv ca 156 men är inte helt färdigväxt än...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: cia96
·
S
Avel Undrar hur det är med hingstarna på Nsv? Nån som har koll på vilka hingstar som ger dokumenterat lugna avkommor? Jag har fått tips...
Svar
10
· Visningar
1 598
Senast: Corminta
·
K
Avel Hur kan man göra för att undkomma att få okänd härstamning på en sådan häst? Om hingstägaren köper in sig i en liten procent av... 2
Svar
32
· Visningar
3 015
Senast: Kamikazepiloten
·
Avel Som de flesta vet, så ger ju Sandro Hit fantastiska hästan (förutom tempramentet, vad jag har hört). Han har ju lämnat hur många...
Svar
14
· Visningar
2 033
Senast: Cyllene
·
Svar
4
· Visningar
1 061
·
F
Avel Ska troligen betäcka mitt arabsto till våren och ska nu så smått börja leta hingst. Men jag har lite dålig koll på var de "bor". Kan...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Alazan
·
L
Avel Hittade mitt sto i hagen igår, antagligen har hon fastnat i tråden från staketet och slitit av alla senor m.m på bakbenet. Tyvärr var...
Svar
11
· Visningar
1 226
Senast: Abova
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka