Hingsthjälp!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sweet_extraa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 740
Sv: Hingsthjälp!!

Fick en avkomma e.Liberace förra året som nu är såld men han har toppentemperament! Nog den coolaste hästen jag träffat på! Lugn som en filbunke trots sin låga ålder- tandläkare, hovslagare, transportåkning, hantering. Fascinerande och väldigt roligt!

Exteriört vet vi inte ännu- han är inte fölvisad utan nya ägaren väntar tills treårs istället.

Sv: Hingsthjälp!!

Trevligt att höra, han står på min intresse lista till mitt ena sto nästa år, hur är din fölunge i storlek?
Mitt sto är ett mindre hus så jag vill inte ha nån jätte hingst :)

Hur har det gått för TS, vem blev den lyckliga fadern?

Liknande trådar

Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 378
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: viltmilla
·
Avel Efter en skada orsakad av yttre trauma behöver min häst tid och vila för att förhoppningsvis komma tillbaka till sporten och min tanke... 2
Svar
24
· Visningar
4 581
Senast: smulan87
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på... 2
Svar
24
· Visningar
4 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka