Helsingborg Djursjukhus

  • Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sevlan
  • Startdatum Startdatum
Sv: Helsingborg Djursjukhus

Inte första gången de "glömmer" eller slarvar med behandlingar. Har sett räkníngar där de tagit betalt för behandlingar som inte har gjorts.

med andra ord så bör jag då alltså kolla att allt är gjort som står på fakturan... men det blir svårt att kolla upp...
synd att det inte ska gå att lita på nån.:cool:
 
Sv: Helsingborg Djursjukhus

Veterinären ringde just, nu finns ingen tid att operera förrän onsdag morgon... Han höll med om att det är lite klantigt gjort och jag upplever att vi har en bra och rak kommunikation och han ansåg att de får ju bära en del av detta på sitt egna huvud.. Så för vår del löser det sig. -Vad jag vet i dagsläget.

Heder till veterinärer/sjukhus som står för sina missar!


Gira :banana:
 
Sv: Helsingborg Djursjukhus

hej,
vårat ligger på 30,000 än så länge, och vi får hämta hem imorgon tisdag,
och sen har vårat försäkrings ombud slarvat så detta täcks inte av försäkringen :eek:
ombudet hade glömt att flytta över stoet från a6 till a1 försäkringen som jag hade bett henne om för flera månader sedan eftersom stoet inte skulle gå trav mera. men det finns inget hon kunde göra, hon skulle försöka att vi iallafall fick tillbaka en del av pengarna som vi kommer att lägga ut *suck*

Neehe! vad slarvigt av dom. Herregud de e ju jätte mkt pengar. Jag skulle blitt skit arg. Hota med att byta försäkringsbolag. de skulle jag gjort. Lycka till.
 
Sv: Helsingborg Djursjukhus

hej,
vårat ligger på 30,000 än så länge, och vi får hämta hem imorgon tisdag,
och sen har vårat försäkrings ombud slarvat så detta täcks inte av försäkringen :eek:
ombudet hade glömt att flytta över stoet från a6 till a1 försäkringen som jag hade bett henne om för flera månader sedan eftersom stoet inte skulle gå trav mera. men det finns inget hon kunde göra, hon skulle försöka att vi iallafall fick tillbaka en del av pengarna som vi kommer att lägga ut *suck*

Jag tycker inte att du ska nöja dig med detta utan gå vidare. Har man anmält in att man vill höja försäkringen så ska detta gälla om man haft någorlunda fog att tro att det blivit gjort (d.v.s. betalat lite högre premie). Gå vidare och tala med försäkringsombudets chef, ev. konsumentombudsman etc.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 900
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 047
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 068
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag hade en ganska jobbig upplevelse med en av mina vänner igår kväll, som jag känner att jag skulle behöva bolla lite med er. Vännen...
2 3
Svar
44
· Visningar
12 195

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp