Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Fattar inte vad som blir fel men jag får noll- 0- resultat när jag söker, trots att jag vet att det finns massor av trådar om honom...
Svar
12
· Visningar
1 231
M
Avel Är det ngn som har en avkomma efter honom? Han är ju -02a så han är ganska ung ännu. Hur är avkommorna? Har han några äldre (åringar, 2...
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Midi
·
M
Avel Har haft dålig koll på welshhingstarna i några år.Vilka är "heta"? Hörde att Wärnanäs Peng är död,när dog han?
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: SusieQ
·
C
Avel Jag går redan och tänker på vilken hingst jag ska betäcka Wilma med nästa år. Jag får dock inte upp några hingstnamn i mitt lilla huvud...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Cairo
·
Avel Mitt sto, rent galopp-fullblod. e. Strong Statement u. Foxy News ue. Diaghylphard. Visades på 3års test och då såg hon ut Så här och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 513
·
Avel Jag har ett underbart d-ponny sto, u korsningsponny (troligtvis), e welsh cob (icke godkänd) ue fullblod. Hon är 146 i mankhöjd och av...
Svar
11
· Visningar
3 853
Senast: Hoppla10
·
Avel Mitt sto var lite rödsprängd på ena sidan i vaginan idag när jag kikade. Har jag anledning att vara orolig? HUr ser det ut när dom...
Svar
10
· Visningar
1 470
Senast: tinafinis
·
Avel är det någon som vet vilken typ av arab som har betäckningen XO efter sitt namn, har sökt på internet utan resultat, har en häst där jag...
Svar
4
· Visningar
2 491
Avel Den kombi, vad blir det? RP eller WPB?
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: peråke
·
G
Avel Har 2 drektige sto som er mycket biten av mygg. Jätte mycket. En granne kom med Switch pour on men det står inte om det kan anvendas...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: SusieQ
·
A
Avel Senaste veckan har jag upptäckt att mitt 5 månaders föl har börjat luftsnappa!! Tidigare har han gnagt på väggarna i boxen men senaste...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 808
Senast: mimus
·
P
Avel jag är inte speciellt insatt i avel alls och hittar dåligt med fakta om det på internet. någon som har en bra länk eller bok att...
Svar
1
· Visningar
690
·
Avel Jag har ett halvblodsto som jag skulle villja kolla stammen längre bak än det som står i papperna. Finns det någon svensk/utlänsk sida...
Svar
17
· Visningar
1 663
Senast: Yvvi
·
L
Avel Vet någon hur jag kan få tag på bild på hingsten Baron Boldt 595?
Svar
2
· Visningar
690
Senast: Lillekarl
·
Avel Är det någon som fått en helgul fölunge (fjordinggul) med brun ål, som sedan ändrat färg till mörkbrun eller svart. Huvud och ben har...
Svar
13
· Visningar
1 572
Senast: Bintang
·
R
Avel Någon som känner till de tyska hingstarna Landphönix och Landadhel? Underbart om någon dessutom har bilder! Tack, tack!
Svar
1
· Visningar
544
Senast: sensible
·
Z
  • Låst
Avel Hej! Är det någon som vet något om hingsten Bordeaux? Ska eventuellt köpa ett sto som är e. Lancier-Bordeaux, och det finns inget info...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Pazuzu
·
W
Avel Är det någon i detta avlånga land, som vet om Bretano II står till förfogande på fryst sperma. Likaså vilka hingstar överhuvudtaget...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: KickiH
·
C
Avel Vad är skillnaden på inavel och linjeavel? Cuper är en godkänd hingst som ägs av Hästak. Han har Cor de la Bryeré tre gånger i sig...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 087
Senast: kicket
·
Avel Hej!.. Söker info om dessa två hingstar.. Eftersom en kompis till mig har ett sto som är e:Maximillam ue:Magnifuque (Vet inte om dem...
Svar
12
· Visningar
985
Senast: asan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka