Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Hej! Jag ska betäcka ett fint stort fjordsto (som tyvärr inte har stam), men helt klart är av den Norska grova typen av fjording. Nu...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: lycka
·
Avel Vad vet ni om Domynsky xx ? Har du en avkomma? Hur är den? hur är hingsten? Har någon bild på honom?
Svar
6
· Visningar
1 579
Senast: KLNF
·
Avel Jag köpte min son en söt B-ponny för ca 2 månader sedan av en hästhandlare . Han i sin tur hade köpt denna ponnyn på en hästmarknad i...
Svar
11
· Visningar
1 465
Senast: ancan
·
C
Avel Kan man försäkra ett ofött föl? Vad innebär det och när kan man göra det? Jag har AGRIA. Har hört att man kan det? Gör ni det?
Svar
6
· Visningar
1 574
Senast: Orkan
·
Z
Avel Jag undrar hur ni skulle göra?? Jag har ett sto med föl vid sidan som är dräktigt på 17 dagen i dag och till helgen är det fölvisning...
Svar
15
· Visningar
1 858
Senast: sydney
·
M
Avel Vad har Cortez lämnat i dressyrväg? Känner till Ceazar, Cairo o Corrado WL som gått lite högre, men vad finns det mer? Ngn som är exp. o...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Görel
·
V
Avel Är det ingen här som har betäckt med Rubignon i år? Jag läste igenom hela långa tråden om föl -08, men ingen hade valt Rubignon...
Svar
12
· Visningar
2 515
Senast: Maria76
·
E
Avel hur vet man att sitt sto brunstar ? eller är de olika från sto till sto ? :crazy:
Svar
13
· Visningar
1 030
Senast: ancan
·
G
Avel Är det någon som känner till denna hingst?
Svar
5
· Visningar
1 912
Senast: gosan
·
Avel Vad vet ni om oldenburgerhingsten Avalon e Andiamo - Grundstein född 1991?
Svar
6
· Visningar
999
Senast: Katinkas
·
P
Avel Hallå! Ska visa mitt treåriga shettissto på unghästpremieringen snart och eftersom jag aldrig visat shettis tidigare undrar jag om...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: ameo
·
Y
Avel Hejsan! är lite nyfiken att få veta hur ni tänker angående era föls blivande mankhöjder... E ute mkt på unghästtävlingar där ja ser...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Inka_NZ
·
Avel Någon som vet något om den hingsten? Holsteiner, mörkbrun, född 1998, Heraldik xx - Lorenz.
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Ih Horses
·
Avel Satt och kollade på en hästhoppning och där babblade kommentatorn om att USAs halvblodsavel snart är ikapp våran här i Europa. Stämmer...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Sorbe
·
Avel Gäller dessa försäkringar endast halvblod??:confused: Många som har dessa?? Messa gärna!!
2
Svar
32
· Visningar
1 992
Senast: Bellini
·
Avel Jag ska som rubriken säger visa mitt sto (utan föl) om två veckor och behöver lite hjälp. Jag har givetvis försökt läsa på i proppen...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: cirkus
·
A
Avel Någon som vet någonting om honom?
Svar
5
· Visningar
1 782
Senast: HMQ
·
Avel Mitt xx sto är i år dräktig med welsh-hingst (Sekt B), men jag har även lite funderingar på hbl eller kanske fullblod nästa år. Hon är...
Svar
10
· Visningar
1 035
Senast: Argona
·
G
Avel Någon som har erfarenhet av honom eller hans avkommor, hur de är i typen, sättet, temperamentet m.m? Har lusläst hingstkatalogen hela...
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: Mana
·
Avel Fattar inte vad som blir fel men jag får noll- 0- resultat när jag söker, trots att jag vet att det finns massor av trådar om honom...
Svar
12
· Visningar
1 231

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka