Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel När man skickar in passet för ägarbyte räcker det man skickar med en kopia på köpkvittot eller man måste skriva ut blankett för ägarbyte...
Svar
12
· Visningar
1 714
Avel Jag är snart 16 år och rider på ridskola,jag läser mycket hästböcker och läser om olika raser.. Men jag kan inte bestämma mig vilken som...
Svar
8
· Visningar
1 191
Senast: Bewelinn
·
Avel ... avkomman för färg på sina papper? Jag äger ett sto som är stamboksfört i utländskt avelsförbund (Brandenburger). Har hört att...
Svar
14
· Visningar
1 483
Senast: sassiball
·
Avel Någon som har avkommor till honom?
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Mirre56
·
J
Avel Någon som vet/kan något om denna hingst eller hans far Accord II? Fördelar/Nackdelar? :)
Svar
14
· Visningar
3 082
Senast: Bellini
·
S
Avel Finns det några här med avkommor efter bortgångne shetlandshingsten Ytol? Jag har en liten kanelbulle född 97 som jag köpte 03. Det har...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: beatjejen
·
Avel Hej! Jag har ett sto e. Little Boy - Jumper som jag funderar på att betäcka till våren. Det blir hennes första föl om det blir något...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: cirkus
·
P
Avel Jag hittar väldigt lite info om honom, (kan ju bero på att han varit död i 20 år) Så jag undrar om det möjligtvis är någon här som...
2
Svar
31
· Visningar
3 895
Senast: CiaHultcrantz
·
Avel Ar det nagon som har information om denna hingst. Haller pa att hjalpa en van att fa fram lite bakgrundsfakta om hennes hast. Hittar en...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: KickiH
·
Avel Lite på skoj, filosoferade lite ang. ett fullblodssto jag känner till. Hon har så mycket som är helt rätt; sagolikt vacker, rör sig...
Svar
17
· Visningar
1 393
Senast: poff
·
Avel Vad ska en fölunge 9 veckor gammal ha för normaltemp? Pratat med vet nyss eftersom hon rinner ur näsan. Glömde fråga ved de ska ha för...
Svar
11
· Visningar
1 071
·
D
Avel Hej, jag undrar om en tvååring som tyvärr haft det svårt i livet p g a vanvård växer i kapp sedan när den får rätt foder? Den är...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Bewelinn
·
Avel Är det nån som har gjort det eller har erfarenheter av en sån korsning? Jag vill nämligen hemskt gärna betäcka mitt lilla halvblodssto...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 984
Senast: Eufemia
·
Avel Hej på er! i år har jag använt mig av Black Coffe till mitt sto, är de någon fler som betäckt med honom? Eller finns de några 1-2-3...
Svar
13
· Visningar
3 890
Senast: nellie96
·
B
Avel Mitt fjordsto som är den snällaste som finns har blivit tokig.Vi har köpt en ny häst,hon är väldigt underlägsen och foglig och går undan...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: BeastieBabe
·
Avel jag har ett Halvblodssto fött -99 som aldrig är visad en endaste gång som jag vill stamboksföra har tittat på Örstas Kvalitetsbedömning...
Svar
7
· Visningar
969
·
Avel Satt härinne o läste om ston som fölat på 309dygnet. Hur vanligt är det att stona fölar så tidigt och vad kan det bero på??
Svar
7
· Visningar
2 683
Senast: smurfelina
·
I
Avel Kastrera eller inte kastrera det är frågan??? Jag har en 3 års hingst som är hur trevlig som helst & inte helt kastad bakom vagnen...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 484
Senast: ikaros227
·
Avel Hur lång tid kan det ta innan man får sitt pass från ASVH för en häst som inte är registrerad ännu? Har det betydelse om passet är...
Svar
3
· Visningar
1 823
Senast: Martina_m
·
Avel Är det någon som vet något om den shettishingsten? Hur är hans avkommor... Vill veta allt.. Ska ev titta på en avkomma efter honom.
Svar
7
· Visningar
983

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Jag kunde köpa en hund
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka