Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kommer så fort jag har fått mitt bredband ! tar en evighet att gå igeom hela stammen när man sitter på oden ;-)
Men lovar att återkomma så fort jag har det ,eller är hos någon med bredband !
Hej,jag har betäckt mitt PRE sto med Silvano 1047. Det blev ett sto som nu är 2 år. Än så länge ser hon jättefin ut och rör sig bra. Jag ska betäcka mitt sto med samma hingst i år igen och behålla fölet själv för att det blev så bra förra gången(håller tummarna för att det blir bra den här gången också.)Här kan du se lite bilder på henne.http://www.pixbox.se/alb162138
mvh Jegi
Mitt halvblod (e. Bernstein) är dräktig med PRE hingsten Alferez. Fick ett jättefint stoföl förra året med samma hingst så blir det bra igen så blir det ombetäckning.
Jag ska betäcka mitt halvblodssto med en PRE hingst, Tendencioso IV blev mitt val. Länk
Hon är e. D-Day - Alexander.
Hon är inlämnad på station igår. Mina förhoppningar är höga.
Islandshäst Så kul. Jag är jättesugen på den som är här om en månad men den ligger fredag-lördag och jag vet inte om jag kan lägga en semesterdag på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.