Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hur gör man med föl och regn? När ska de vara inne och när ska de vara ute? Om man inte har skydd? Om man har skog som skydd? Vid...
Svar
7
· Visningar
3 637
Senast: dee79
·
Avel Var köper ni dom? Skillnad i funktion och HUR bra behöver man?:confused: Är helt ny på området och vill gärna ha tips!!!
Svar
3
· Visningar
700
Senast: sorbisen
·
Avel Har precis köpt mig ett 4 årigt sto. I det fullständiga namnet i passet står det K***** (F. 1) och jag undrar nu vad F. 1 innebär?
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: Pazuzu
·
Avel Hej. Undrar helt enkelt om jag köper ett halvblodsto som är efter en Godkänt hingst men där hennes morfar inte är godkänd, om jag...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Görel
·
Avel Hej alla kloka bukare! Jag har ett sto, som inte har det bästa humöret. Hon är inte sur på människor, är väldigt lugn när man håller...
Svar
8
· Visningar
1 572
·
N
Avel Ska betäcka mitt sto i år så nu vill jag ha tips på hingstar inom rimliga priser.. Mitt sto är en Svensk Ridponny e: Coosheen...
2
Svar
25
· Visningar
3 237
Senast: Najja
·
Avel Denna hingst är bla godkänd i Hannover, Oldenburg mfl. Han är topp 1% av de tyska dressyrförärvarna, han har en son som är godkänd i...
Svar
16
· Visningar
2 731
Senast: FadeAway
·
Avel Jag har betäckt mitt fullblodssto undan Most Welcome med CaCa.Hon har gått häck o Steeplech.Undrar om det finns någon annan som har han...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Karoliten
·
Avel Kollade stoet igår och visst är hon dräktig. Men det är twins:/ 2 ägg som ligger för nära just nu för att klämma det ena. Så hur stor...
Svar
16
· Visningar
2 530
Senast: MaRomer
·
Avel Efter betäckning och konstaterad dräktighet - hur känsligt är då fostret? Finns det risker med att rida? Hur är det med en...
Svar
2
· Visningar
1 258
·
  • Låst
Avel Startar nu en 5:e tråd, föregående http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1079516 Och jösses vad vi kan skriva alla ;) Nu är...
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
154 844
·
T
Avel Jag har fått klar tecken att låna min sköt hästs mage för att ta ett föl(har skött henne i 12år). Fölet kommer att betalas och ägas...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Masse
·
Avel Gör man det ? Kan ju såklart ringa stationen, men vill inte störa med dumma frågor. Vad ska man annat tänka på ? Förutom det uppenbara...
Svar
9
· Visningar
1 295
Senast: Tahari
·
Avel http://www.eurodressage.com/equestrian/2012/05/11/more-controversial-dna-results-denmark-believe-me-not-belissimo-m Är detta...
Svar
9
· Visningar
1 932
Avel Som helt nybörjare på detta vill jag höra vad ni tror.. Mitt sto har 17 dagar kvar till beräknad fölning. Igår ville hon plötsligt inte...
Svar
9
· Visningar
2 019
Senast: lewellyn
·
Avel Vilka var de sista godkända hingstarna ur Humanists hingstlinje? För den är väl död nu?
Svar
1
· Visningar
722
·
P
Avel Jag har ett ettårigt travsto efter Order By Fax. I den veterinära beskrivningen av honom står det: Djup i bålen. Takat, sluttande och...
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Mitrolle
·
Avel Jag har lite funderingar på att betäcka mitt ena halvblodssto med vår welsh mountainhingst i år (han har sedan tidigare fina avkommor...
Svar
7
· Visningar
3 548
Senast: ameo
·
Avel För första gången på många år har jag ingen råmjölk kvar i frysen. Vet att det skall finnas frystorkad råmjölk men vart kan man få tag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 043
Avel Medryttarhästen står för tillfället på seminstationen och kommer förhoppningsvis hem dräktig i morgon :) Både jag och ägaren har bara...
Svar
6
· Visningar
1 168
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka