Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är det någon som har använt medsökande till bolån, när den medsökande inte har varit partner? Jag fick det rådet från banken för att...
Svar
19
· Visningar
1 488
Relationer Förväntar ni er att er partner ska fixa kaffe om ni säger dylikt? Jag blir tokig av detta beteende som tyvärr verkar vara ett...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 690
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har förstått att jag som inte har bröstarvingar men inte vill att delar av min släkt ska ärva mig ändå måste skriva testamente? Jag...
2
Svar
30
· Visningar
2 096
Kultur Jag har länge funderat över hur förlag tänker då de ger ut serier. Numera känns det som mer regel än undantag att delar av en serie...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Hej! Inte mitt riktiga konto för jag vill vara anonym om detta så om nån kommer på vem jag är håll det gärna för er själva tack! Jag...
Svar
8
· Visningar
2 622
Trädgård & Växter Alltså utan extra belysningar. Finns det något enkelt? :)
Svar
3
· Visningar
583
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej som ni säkert vet så lider jag av depression och ångest. Och något som är så irriterande. när man säger eller att det kommer fram...
2
Svar
33
· Visningar
2 790
Senast: Efwa
·
Kläder & Bli fin Mina gamla varma ridjackor sjunger på absolut sista versen. Alltså jackor av parkasmodell. Inte figursydda, går ner över baken och har...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Seabaz
·
Hemmet Varit och tittat på hus. Bor i dag i en rätt så trist lägenhet utan uteplats. Har egentligen inte så höga krav på mitt boende, men hade...
Svar
19
· Visningar
1 760
Kultur Nästan varje gång jag läser här på bukefalos och ofta på facebook och nyss nu på instagram så dyker jag på meningar som dessa Ex. 1...
2
Svar
22
· Visningar
2 266
Senast: BornAgain
·
Kultur Ge mig tips! Runt 20 min/avsnitt, gärna lite smart. Älskar brittiska serier som Mighty Boosh, Peep show, Office och IT Crowd, alla de...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 562
Senast: Rhinos
·
IT & mobiler Jag är sugen på att sätta in en TV i vårt sovrum. Jag har en ståendes nu och funderar på att sätta upp den så man kan se program...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 673
Kultur Så legenderna försvinner
Svar
3
· Visningar
595
Senast: bitta
·
IT & mobiler Jag har med lite klipp o klister i paint ritat en enkel design till en skylt som ska bli en present. Jag har hittat ett företag som kan...
2
Svar
22
· Visningar
1 372
Senast: Hermelin
·
Hemmet Min tonåring önskar sig en fritös. Vi bor litet, så den måste vara liten, och helst behöva så lite olja som möjligt. Har ni några...
2
Svar
20
· Visningar
6 534
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Hej! finns det något mysigt spa med övernattning någonstans mellan Kalmar,Växjö,Kristianstad karlskrona,Öland typ? Gärna...
Svar
7
· Visningar
383
Senast: Otherside
·
Tjatter Tråden om stamning fick mig att tänka till. Rådet var att låta den stammande prata till punkt och inte fylla i ord. Jag känner ingen...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 211
Senast: Vira
·
IT & mobiler Jag har en gammal dator och tar emot min e-post i outlook. Nyss la jag till mitt live-konto där med tanken att programmet skulle hämta...
Svar
8
· Visningar
680
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har så svårt att kosta på mig själv... och tänker att här finns säkert bra råd att hämta ❤. Jag har alltid varit snål mot mig...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 033
Senast: Asko
·
Hemmet Vad har ni? Vilket är mest effektivast? Att den brinner länge mellan gångerna och går ner i temperatur, eller att den tänder oftare utan...
Svar
13
· Visningar
3 070
Senast: Anders
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp