Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sex Education på Netflix. Lite längre avsnitt men så jäkla kul imo
Men jaa! Hur kunde jag glömma denna mysiga serie?!Miranda!
Huuuuuur kan du ha missat modern family? Jag är genuint fascinerad!Den har jag inte hört talas om ens. Ska absolut kolla upp!
Ja! Så klockrena rolltillsättningar i den också!What we do in the shadows!
Löst baserad på en film med samma namn. Det är en sorts mockumentary i samma stil som The Office som utspelar sig i nutid i New York. Den följer en liten grupp vampyrer som har.. mer eller mindre svårt att anpassa sig till det moderna samhället.
Ganska speciell humor, påminner även där om the office men lite mindre pinsamt och mer.. absurt. Roligaste jag sett sedan.. ja jag minns inte ens
Tror den finns på HBO.
Älskar Colin RobinsonJa! Så klockrena rolltillsättningar i den också!
What we do in the shadows!
Löst baserad på en film med samma namn. Det är en sorts mockumentary i samma stil som The Office som utspelar sig i nutid i New York. Den följer en liten grupp vampyrer som har.. mer eller mindre svårt att anpassa sig till det moderna samhället.
Ganska speciell humor, påminner även där om the office men lite mindre pinsamt och mer.. absurt. Roligaste jag sett sedan.. ja jag minns inte ens
Tror den finns på HBO.
Om du kan hitta den så Misfits tror det var säsong 1 och 2 som va bra sen började dom byta skådespelare.
Det handlar om en grupp småkriminella ungdomar som får superkrafter efter ett oväder, men till skillnad från alla superhjälte filmer där man alltid får bra krafter så är det här HELT random.
Bra tips! Den har jag sett och den är exakt min typ av humor Finns väl en film med som är lite samma stil.
Men what!! Världen är liten ibland hahaÄLSKAR denna! Började se den när jag bodde i London och en morgon när jag kom ner satt han som spelade Nathan i mitt kök!! Visade sig att han kände min lägenhetskompis. Superstarstruck!
Och en av anledningarna till att jag nu följer umbrella academy
Huuuuuur kan du ha missat modern family? Jag är genuint fascinerad!
Jag tror jag har sett om hela den serien minst 7 gånger. Älskar modern family över allt annat
Jag gillar också the good place, som någon tipsade om. Den har ju lite plot twists en bit in som är väl värda att vänta på.
Community är riktigt roligt om man står ut med lite "lägre" humornivå ibland.
Parks&rec har jag hört extremt mycket gott om, så jag tänkte att det får bli min nästa serie. Har hört lite samma som din upplevelse, att första säsongen är rätt trist.
Fleabag vet jag inte om det räknas som humor, men jag tycker den är sjukt bra.
(som referens älskar jag Brooklyn 99, så vet du var min humor hör hemma så att säga).
Men what!! Världen är liten ibland haha