Kollade nu och verkade urdåligAfter Life borde du gilla då, tänker jag? Finns på Netflix.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade nu och verkade urdåligAfter Life borde du gilla då, tänker jag? Finns på Netflix.
Åh nej!Kollade nu och verkade urdålig
Jag är inte lätt att göra nöjd. Jag vet inte, svart humor? Jag kommer inte på nåt på rak arm.Åh nej!
Vad gillar du annars för typ av humorprogram, förutom the office?
Black Books?Jag är inte lätt att göra nöjd. Jag vet inte, svart humor? Jag kommer inte på nåt på rak arm.
Äh lite för mycket sitcom för mig, men ska försöka.Black Books?
Search party? På C’moreJag är inte lätt att göra nöjd. Jag vet inte, svart humor? Jag kommer inte på nåt på rak arm.
Jag inte cmore. Ska kolla dead to meSearch party? På C’more
Dead to me? På Netflix
Black Books?
Jag skulle testa The Duchess om jag var du, ganska mörkt, brittiskt, feministiskt och mycket satir.Jag är inte lätt att göra nöjd. Jag vet inte, svart humor? Jag kommer inte på nåt på rak arm.
Fleabag?Jag är inte lätt att göra nöjd. Jag vet inte, svart humor? Jag kommer inte på nåt på rak arm.
Åh huvudrollskillen pratar (och ser ut) som om han är bekymrad varje gång han ska se sexig ut...Ska kolla när jag hinner. Sambon tvingar mig igenom hela prison break först eftersom jag inte sett den det om nåt är en så himla fånig serie och så orealistiskt att jag baxnar
Ja exakt!Åh huvudrollskillen pratar (och ser ut) som om han är bekymrad varje gång han ska se sexig ut...
The end of the f*cking world på Netflix. Mörk och annorlunda serie. Älskar denJag är inte lätt att göra nöjd. Jag vet inte, svart humor? Jag kommer inte på nåt på rak arm.