Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Maken och barnen har plockat några kassar äpplen hos makens kollega och nu har de beställt hemmagjort äppelmos - vilket jag aldrig har...
Svar
15
· Visningar
20 377
Senast: Undret
·
Hemmet Är flytt på g igen och på jobbet finns en PYTTEstuga jag överväger att hyra. Men hur fasiken inreder man? Är ju evigt tacksam över att...
Svar
19
· Visningar
7 569
Senast: AraSlei
·
Hemmet Jag letar lägenhet och har fått erbjudande om att hyra en som passar perfekt i läge, storlek, m.m. Det är bara det att det är...
Svar
4
· Visningar
1 590
Senast: Ticka
·
Hemmet Någon som provat detta? Erfarenheter? Försäljare som ringde och ville ha mig till att beställa. Ser många fördelar (eller ja, han...
Svar
9
· Visningar
5 423
Senast: Korven
·
Hemmet Nu har vi kommit in i rått-och-mus-årstiden :(, dvs den tid på året då man hör de där små "vännerna" knapra på huskonstruktionen i golv...
Svar
13
· Visningar
2 844
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag börjar på allvar att fundera om det inte är vårt vatten det är fel på.. När katt efter katt får problem med urinsten så funderade...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: Rain_woman
·
Hemmet Hur lyckas man få pepparkakorna krispiga? Mina blir alltid mjuka?
Svar
12
· Visningar
8 466
Senast: veteranix
·
Hemmet Vi kommer med största sannolikhet köpa ett nytt hus idag. Det har fula golv. Så nu vill jag att ni lägger in bilder på snygga golv...
2
Svar
21
· Visningar
3 954
Senast: Sar
·
Hemmet Det blåser kraftigt just nu och jag började fundera på en sak som jag inte riktigt hittar svaret på. Mitt uthus står invid kanten av...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: tanten
·
Hemmet Funderar på om det går att vinterstänga en villa helt, dvs inte ha någon grundvärme på alls som man kan göra med fritidshus. Det jag ffa...
Svar
10
· Visningar
3 679
Hemmet Jag älskar glitter :love: Och jag skulle vilja ha in glitter i min inredning på något vis, men jag har ingen fantasi :( Kan ni komma...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: hvala
·
Hemmet Hej hej :) Jag planerar att köra en tvätt utan sköljmedel för miljöns skull, och spånade vidare på om det går att ta bort tvättmedlet...
2 3
Svar
54
· Visningar
25 356
Senast: _Maria_
·
Hemmet Bor i ett hus med en gammal högforsspis som vi eldar flitigt i. använder den till att koka en del mat på. Dock skulle jag vilja använda...
Svar
1
· Visningar
756
·
Hemmet Jag är i skriande behov av en bokhylla och funderar på att placera den ut från väggen, parallellt med fotändan av sängen. Det kommer...
Svar
13
· Visningar
11 084
·
Hemmet Hopp nu hittade jag en jätte fin gammal skänk på loppis, 100kr fick jag betala. Ni vet sådan där med två låder och två dörrar. Tyvärr...
Svar
5
· Visningar
2 743
Senast: Is
·
Hemmet Sitter och funderar på vilken färg/er vi ska ha som tema kring detaljer i vårt ny tapetserade vardagsrum. Väggarna är helvita på...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: hvala
·
Hemmet Jag har en dunväst och en dunjacka som jag använder i stallet. Om de inte rymt, vill säga, de börjar bli rejält smutsiga. Nu är...
Svar
8
· Visningar
9 217
Senast: svea
·
Hemmet Hej! Har en soffa jag måste förvara på en smutsig vind med allsköns ohyra. Vet någon var man kan köpa helt tättslutande...
Svar
2
· Visningar
1 606
Senast: Ludd
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
Hemmet Har ni någon erfarenhet inom området? Jag och sambon bygger hus och är förvisso bara på grunden men går ändå i paneltankar...
Svar
2
· Visningar
4 176
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka