Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad har ni för lampa i er hall och i ert vardagsrum? Behöver inspiration!
Svar
1
· Visningar
1 304
Senast: Zewz
·
Hemmet Long story short: Villa, byggd på 80-talet någon gång (1983-1985 tror jag?), i familjens ägo sedan 1997. Ligger ca. 100 m från vatten...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 129
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Vi har fått ett stort problem med getingar inne, de tar sig in på övervåningen men inte ut. De är kvar så länge att de blir slö och...
Svar
13
· Visningar
1 654
Senast: AgentCarter
·
Hemmet I helgen började vattnet krångla.... Pumpen löste ut när sonen högtryckstvättade (rätt många maskiner). Har tidigare hört att pumpen...
2
Svar
23
· Visningar
19 757
Senast: Texaz
·
Hemmet Hur hade ni gjort? Ni bor i ett gammalt hus(torp) på en skogsgård! Ett litet hus som är allt annat än modernt/renoverat. Huset hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 721
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Jag ska måla om i min nya lägenhet och funderar på det här med grundfärg. Hur viktigt är det? Räcker det med 1 lager grundfärg? Måste...
Svar
8
· Visningar
578
Senast: Idas
·
Hemmet Maken ska få flytta in sitt kontor i klädkammaren nu när dottern ska få eget rum. Klädkammaren ligger mitt i huskroppen och har varken...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Jag bor i en, vad det visar sig, rätt svårmöblerad lägenhet på 26 kvadrat. Hur jag än vänder och vrider på bohaget så får jag en...
Svar
10
· Visningar
1 684
Senast: tolksele
·
Hemmet Går det att få tag på skurpulver numera? Förr fanns det i alla fall tomteskur och ajax skurpulver. Jag har haft en burk i stallet, men...
Svar
2
· Visningar
2 553
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Vi har äntligen börjat landa i att det är dags att hitta ett nytt hus, och eftersom det finns så få hus till salu där vi vill bo kommer...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: Martina_m
·
Hemmet Nu äntligen har vi kommit så långt att det är dags att sätta klinker i hallen. Men jag (vi) kan inte välja färg :arghh: Ni andra som...
2
Svar
27
· Visningar
4 291
Senast: MM
·
Hemmet Jag bor i en lägenhet med byggår 2011 som stod färdig 2012. Vi flyttade in i början av 2013 och då hade det inte bott någon där. Nu har...
Svar
4
· Visningar
2 360
Senast: lady_vip
·
Hemmet För några dagar sedan pajade lampan i kylskåpet. Jag köpte en ny och satte dit. Nu har den nya lampan också gått sönder. Vad är det...
Svar
1
· Visningar
329
Senast: Magiana
·
Hemmet Jag försökte söka mig fram till en liknande tråd men det gick så där. Sambon och jag ska köpa ny säng, men jag tycker att det är...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 292
Senast: machafuko
·
Hemmet Sonen gillar allt det där klassiska pojkiga. Lego, dinosaurier och bilar. Nu behöver hans rum byta ut labanlampan och labanmattan. Vi...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: FadeAway
·
Hemmet Jag har letat efter takläggare i flera månader nu men inte hittat någon så jag börjar känna mig lite desperat. Jag trodde verkligen inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 322
Senast: tanten
·
Hemmet Allsvetande buke! Som rubriker avslöjar så undrar jag om stringhyllor håller för en större mängd lp-skivor? Alltså på ett ungefär hur...
Svar
2
· Visningar
3 014
Hemmet vi har fått ett bo med humlor i väggen. Bor i ett tegelhus och de har bosatt sig under taket, längst upp på väggen. Det är inga problem...
Svar
6
· Visningar
1 343
Senast: Magnum
·
Hemmet Ärade allvetande Bukefalos, Google has not been too friendly. Kort sagt har jag tröttnat på plastpåsar. Hoppas detta inte kolliderar...
Svar
18
· Visningar
5 185
Senast: Minett
·
Hemmet Nån bukefalist som har koll på detta eller har någon bra länk? Alla mäklarsidor räknar upp samma text och lagen om jordabalken tycker...
Svar
6
· Visningar
1 975
Senast: lyckogrus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka