Sv: Yttertygel.
Har nog samma typ av prioriteringar och tror mig inse varför det ser ut som det gör i många fall. Det finns olika slutmål även om vi påstår att det ska vara lika. Ska man klara en viss nivå av hårt arbete kanske man av olika anledningar måste ge avkall på perfektionen i formen för att komma i mål.
Det här håller jag med om.Vet att andra har andra prioriteringar men för mig har man inte en riktigt bra och ärlig form förrän detta är uppnått. Och ja, det är lite väl petigt, för många i världseliten har INTE den här formen å andra sidan förstår jag varför, hästarna skulle troligen inte palla med det under ett helt program. Och det är överlag förmodligen ganska få som uppnår detta fullt ut eftersom det krävs så små saker för att en liten spänning ska skapas. Eller att hästen har någon liten blockering redan sen innan.
har man INTE dessa höga krav, ja då kan jag tänka mig att man aldrig egentligen har någon nytta av stång i formsyfte.
Har nog samma typ av prioriteringar och tror mig inse varför det ser ut som det gör i många fall. Det finns olika slutmål även om vi påstår att det ska vara lika. Ska man klara en viss nivå av hårt arbete kanske man av olika anledningar måste ge avkall på perfektionen i formen för att komma i mål.