Yoga är gosig !!

MissFideli

Trådstartare
Och när hon blir det, så blir hon alldeles suddig i blicken och får en droppe på näsan. Hon se helt hög/salig ut.

Ville bara säga det, vet att många katter drägglar när dom är gosiga, vilket hon iofs inte gör. Men hon ser helt nedknarkad ut, lillstumpan :love: :love:

drogyog(a) :idea:

Markstedt dregglar vid gos,ett tag sedan bits han...inte hårt men tillräckligt för att det ska kännas... :love:

jaaa..hahhahahahhahah. knarkarkatten i knarkarkvarten...hahhahahahahahha...säg det fort om du kan! :p

Så kanske jag ska saluföra henne på min hemsida?
"Är du intresserad av en unge efter min knarkande katt, var god ring...." :crazy:

mmm,det skulle man kunna tro men min kille bits inte...det är väl de som skiljer dem åt....speciellt nu när markstedt är rakad..... :angel: :angel: :angel:

vad hemskt...stackars kisse..... :crazy:'
med tanka på din avelslycka kanske det ska stå: knarkarkatt säljes...var god ring...

Åhnä, hon blir kvar här. Hon kanske är och tullar på mina lugnande? Eller sömntabletterna? Dags att kolla upp hennes bakgrund kanske, hon kanske har ett kattinellt förflutet :mad:

Kattkvarten låter som en kanonide!!
Gossa hela dagarna är det enda osm hjälper :)

det kanske e dina p-piller hon norpar av .om så vore så skulle det svara på en del frågor.... :smirk:

Hehe lustigt namn är det... :crazy:
Det är namnet på platsen där vår gård ligger och är mitt i mellan Hudiksvall och Sundsvall i det nordligaste av Hälsingland!

OK! Hur många patienter har vi nu?? Jag har en med dreggelbekymmer och två som "tissar" på min kastrerade hankatt....

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 247
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 241
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 543
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 469
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar