Yoga är gosig !!

jag hade en hittekatt som snuttade på en av mina kastrater,hon fick inget ordentligt tag (då det inte fanns så mkt att ta tag i ) så det liksom pep när hon snuttade...jag höll på att bli galen!!!!! :smirk:

hahahahhahahhah *asg*...den där bilden på lilla blå...hahhahahahahhahahahhahah :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Så ser Balder ut när de små är där & letar mat! :D Varken de eller han har förstått att han är en kastrerad pojke! Som en mallig nybliven kattmamma ser han ut!! :rofl:

Mina småttingar snor ihop en tuss hår och sedan är det bara att "suga" på.. ;)

har ni någonsin sett en katt med så mkt rufism...hahahhahahhahahahahhahahhah :o

Okej, och så 2 tvångsintagna från Rallebralles farm. Och min... 6 ( :o)
Och det redan innan vi startat stället. Hur ska det här gå ! Tror du vi kan söka EU-bidrag? Staten kanske kan gå in och subventionera våra priser så fler söker sig till oss med sina problem?

Attan jag tror att vi får fullt upp!! Vilken affärside vi kläckte mitt i natten :D
Def EU-bidrag och alla andra bidrag med för den delen ;)

Eric rejjers(stavas??) sa att han aldrig sett en så ung katt med så mkt rufism,först trodde han att det var en hona,en sköldpadda...hahhahahahhahahah
det spelar ju ingen roll på skogisar ....så det gör inget! :D

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 247
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 241
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 543
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 469
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar