Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag hade en hittekatt som snuttade på en av mina kastrater,hon fick inget ordentligt tag (då det inte fanns så mkt att ta tag i ) så det liksom pep när hon snuttade...jag höll på att bli galen!!!!! :smirk:
Så ser Balder ut när de små är där & letar mat! Varken de eller han har förstått att han är en kastrerad pojke! Som en mallig nybliven kattmamma ser han ut!!
Okej, och så 2 tvångsintagna från Rallebralles farm. Och min... 6 ( )
Och det redan innan vi startat stället. Hur ska det här gå ! Tror du vi kan söka EU-bidrag? Staten kanske kan gå in och subventionera våra priser så fler söker sig till oss med sina problem?
Eric rejjers(stavas??) sa att han aldrig sett en så ung katt med så mkt rufism,först trodde han att det var en hona,en sköldpadda...hahhahahahhahahah
det spelar ju ingen roll på skogisar ....så det gör inget!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundträning Har precis börjat lära in gungan med min yngsta hund som är lite drygt 13 månader. Hon verkar tycka att den är jätteläskig då hon råkade...
Hästmänniskan Okej, intressant läsning. Ja, där ser man. Platser och även sånt som raser spelar säkert in. Har lite dålig koll på priser, särskilt nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.