Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Wow:are?

*kl* och här är ytterligare en wow:are
Spelar på darksorrow och har en orc warrior lvl 70 som main. Kör lite grann raider och så men har haft lite låg def, dock efter senaste patchen har det inte varit några problem alls.

Nu är det bara att vänta sista timmarna innan jag brummar in till butiken som håller öppet vid midnatt och hämtar ut mitt wotlk!

Oj får man fråga vad du har för nick?
Jag har också en orc warrior på DS, Thyca, vi kanske har sprungit på varandra nån gång :D
 
Sv: Wow:are?

Åhh skoj =)
Mitt nick är Winnie, inte alls omöjligt att vi stött på varandra.
Just nu är det Howling Fjords för hela slanten! :D
 
Sv: Wow:are?

KL

Jag lirar för fullt, har precis tagit upp det igen :). Märks kanske på tiden på dygnet för detta inlägg :angel:. Hade en lvl 60 för år och dar sen, sen tröttnade jag, och nu har jag nytt account. Just nu håller jag på för fullt med min lvl 25 Human Warrior på Terokkar. Rätt tom realm men den är soft, trevligt folk och inga goldspammers. Har nån Night Elf Hunter och Blood Elf Pally också på andra servrar, men det är mest ströspel där.. Försöker bara lvla upp min main nu så jag kan få min mount! :D

Ströttittat igenom tråden, är det ingen annan på Terokkar? Alla spelar på dom stora stygga fulla realmsen som man får köa i år och dar till nu efter WoTLK släppts :D?

/ Calida ingame - varför är humans så fula och blood elfs så snygga? Vill bara komma upp till lvl 27 så jag kan trycka på fulingen en hjälm.

EDIT: Ska tillägga kanske att min B-Elf är min första Horde. Spelar en del i BGs och där förlorar ju Horde ALLTID av nån anledning :angel:.
 
Senast ändrad:
Sv: Wow:are?

Inte hos oss!
Där äger horde alla Bgs utom AV.

AV är np när jag är där :p

Är antagligen rejält varierande dock, min battle group är Rampage och jag (som är rätt ointresserad av PvP) tycker att det är rätt jämnt mellan vinsterna. Man vinner aldrig eots men alltid av här. :D
 
Sv: Wow:are?

Jag har inte köpt det än.:angel:
Jag har börjat levla en paladin.
Någon som spelar på Lightning Blade som vill levla med mig? :laugh: Det är så trökigt att göra det själv.:p
 
Sv: Wow:are?

Jag är kär i death knights:love: Diggar verkligen karaktären, är på level 78 nu så har inte dingat 80 än så har inte testat allt.. Gillar questarna i Northrend också! Många är annorlunda mot förrut, medan vissa är vääääldigt sega:D
 
Sv: Wow:are?

Ja northrend är skoj! Kul med lite nytt!

Dock tycker jag dks är "gay"....
Jag har ägt varenda en jag mött och tycker inte de är något särskilt, dessutom rätt trista att spela med. Men tur att alla tycker olika!
Annars skulle alla tex ha rogues, och det skulle ju inte vara så roligt :rofl:
 
Sv: Wow:are?

Jag gillar också Northrend, vilken skillnad mot Outlands! Bäst gillade jag nog Storm Peaks, var himla roliga quests där!

Jag har bara tagit min DK till 60 (sedan tog rested slut så nu får hon vänta) men jag gillar den verkligen så långt, antar att de blir lite mer slätstrukna när man kommer över 70, just nu på 55-60 har jag känt mig väl OP, men så ska de väl nerfas lite i kommande patchen.

Det enda dåliga så långt är att de inte har fler raidinstancer, kan knappt vänta tills Ulduar öppnar, smått trött på Naxx redan och ändå är den mycket roligare än BC instancerna men i BC hadde man ju Gruul/Maggy och SSC i början, när man körde 10 manna så gick man Kara. Nu är det Bara Naxx också Naxx igen lite tråkigt :/
 
Sv: Wow:are?

Btw jag tycker det verkar som om 50% av alla som spelar är rogue ändå ^^
 
Sv: Wow:are?

*knappis*

Haha, herregud, hade jag missat den här tråden!
Jag spelar en hel del... Nu när hästarna inte är så bra så tar det upp det mesta av min fritid. :angel: Har en level 80 mage på Argent Dawn, och funderar nu på om jag ska levla upp min warrior (som är 70 för tillfället) eller min präst (som är 43 :p) först.
Jag har gråtit så himla mycket under nya expansionen, så himla sorgliga (och BRA) questhistorier. :angel: Gillar den jättemycket, så himla mycket bättre för rpare än vad BC var. :bow:
 
Sv: Wow:are?

Btw jag tycker det verkar som om 50% av alla som spelar är rogue ändå ^^
Ja verkligen!

Vart jag än går är det ngn rogue som försöker hugga mig i ryggen!
Det är nog mest småpojkar som spelar rogue, för det är en ganska enkel klass att ganka med, och sen tror de att de är op :rofl:

Jag har gråtit så himla mycket under nya expansionen, så himla sorgliga (och BRA) questhistorier. :angel:
Jag med!
:angel:
 
Sv: Wow:are?

kl

Hittade massa bilder på min gamla dator!
Här en bild från Oct 2006. Misslyckad inspringning till C'thun detta skall resultera att samtliga i raiden tar cirka 500000 dmg och dör, på något merakulöst sätt överlever jag och min ända irl kompis i raiden. Chansen att man överlever är ju hur liten som helst och att just vi två skulle överleva var väldigt roligt. Vi blev kickade från guilden och anklagade för fusk på skoj, kallade GM's och några whisprade och sa att de ville ha lite gear etc haha.
wowscrnshot110306223945aw5.jpg
 
Sv: Wow:are?

*kl*

åh detta hemska spel ;)
Min PV spelade och jag var sjukt irriterad på att han dag ut och dag in satt framför datorn....tills jag provade själv....:o

Nu är jag lika fast och har en lvl 80 NF hunter i Sylvanas... Ximilar heter gubben om det är någon som skulle råka se mig där

Har även ett antal lowlevel gubbar som jag springer omkring med när inte killen och jag spelar tillsammans för vi gör verkligen alla quest ihop. Det är ganska roligt faktiskt!
 
Sv: Wow:are?

*kl*
Efter att i åratal klarat mig från drogen är även jag fast.
Hänger på Azuremyst och är en NightElf Druid lvl 23.
 
Sv: Wow:are?

Nu är jag lika fast och har en lvl 80 NF hunter i Sylvanas... Ximilar heter gubben om det är någon som skulle råka se mig där

Jag ska hojta! Jag är ju på sylvanas :)
Har dock väldigt fullt upp med guilden varje kväll, men spelar på de andra ibland också.
 
Sv: Wow:are?

jag spelar aldeless för mycket.
fast nu blir det mest de 2 ggr i veckan det går att raida, onsdagar till naxx 25 och torsdagen till resten =) gief more content plx.

har
Emli- shaman 80 - horde - Deathwing (Core Fusion)
Daichande priest 73 horde Deathwing (Core Fusion)
Emshar druid 70 horde Deathwing (Core Fusion)
Emthaile hunter 71 horde Deathwing (Core Fusion)

Vi har ett bra guild och vi har ungefär.. 5 tjejer hos oss. Har haft en del guildmeetings (de av oss som var 24+) och det var väldigt trevligt.

Om du ser mig springa omkring säg gärna hej =)
 
Sv: Wow:are?

Vart jag än går är det ngn rogue som försöker hugga mig i ryggen!
Det är nog mest småpojkar som spelar rogue, för det är en ganska enkel klass att ganka med, och sen tror de att de är op :rofl:

Jag är prot warrior så jag slipper rogues i ryggen, de flesta är smarta nog att inte gå på mig
Då skyr jag casters mer :D

Däremot är hälften av alla applications vi får in från rogues och jo majoriteten är kids, men jag undrar om inte ett par har rerollat DK? Har fått in apps från DKs nu som är 16-17 år, tre stycken :crazy:
LF resto druid på Darksorrow som vill heala! =)
 
Sv: Wow:are?

Tycker prot warr är ganska utsatt överlag, eller så är det jag som drar på mig puckon. Måste nog kolla på att speca om lite så jag gör mer skada.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 808
Senast: Klara
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp