Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Wow:are?

Nja jag tycker mest bara det är casters som är riktigt jobbiga, om de inte är helt bakom flötet så avbryter de ju alltid när de ser att jag lägger upp spellreflect.
Hunters och rogues är väl de som känns lättast och då är jag rätt kass på pvp (skitdålig faktiskt ^^)

Det man vinner på (iaf jag då) är att jag överlever så länge snarare än min dmg, gör nog bara runt 1k dmg men då har jag dubbelt så mycket hp som dpsarna och mer avoidence.
Sedan skulle nog jag också åka på spö om jag snodde en mobb framför näsan på 4 allis :p
 
Sv: Wow:are?

Jag ska nog inte säga vad mina karaktärer heter, för om det är nån som läser World of Zach så skulle ni hitta dumma saker jag kläckt ur mig bland snippetsarna. :p
 
Sv: Wow:are?

Hmm som sagt tror jag behöver specca om en del. Är inte helt nöjd med hur det är just nu.

Tja men det gjorde inte så mycket att jag dog, fick ju iaf looten *s*
 
Sv: Wow:are?

kl

Här är ännu en wow:are
håller på att lvla som bäst och är hela 72 nu! seg som attan att lvla är jag :P har en lvl70snubbe också och den ska jag lvla när min Lock är 80!

Jag har alltså: en lvl 72 Belf Lock, som är min main, den allra första gubben jag gjorde på mitt egna account den kan man hitta på Sunstrider,
sen har jag min lvl70 troll rouge som jag gjorde enbart för att jag hatar rogues så mkt när jag spelar warlock. har ingen chans mot dom :O roguen kan hittas på Stormrever men kommer flyttas till sunstrider den med så småningom.

har även massa låglvl lite varstans, tex en gnome mage på tarren mill som kommer lvlas upp så småningom den med

Är det någon som spelar på Sunstrider tro? har inte hunnit skumma igenom tråden ännu :)
 
Sv: Wow:are?

Jag spelar också !, en 78 druid , 72 mage, och 58 DK på Khadgar, även en 61 priest på hellscream, alliance ftw^^
 
Sv: Wow:are?

Min laptop gillar dock inte WoW, den blir överhettad :devil: Så på tisdag bär det iväg till Kjell&Co för att köpa en bra fläktplatta att sätta under datorn, så jag kan börja spela... ska försöka hålla mig till efter tentan på fredag dock :o

Fläktplatta? Vad är dte för något och vad kostar det? Har själv samma problem med min bärbara:mad:
 
Sv: Wow:are?

min brorsa hade ett account för något år sedan så det blev att jag också spelade.
hade då en lvl 40 troll shaman (jag lvlade till typ 10 å han resten :p) men efter den gjorde jag en blood elf hunter som jag lvlade till 26 :)
han slutade sen med WoW och sålde accountet, dock har jag funderat på att köpa ett eget och börja spela lite igen.
 
Sv: Wow:are?

hej hallå, tappa inte tråden. jag spelar jag med och det vore kul om det fanns fler likasinnade på samma server. nån på laughing skull?? har en nightelf hunter lvl 55 och en human death knigth 71
fler allisar här på samma server?? :)
 
Sv: Wow:are?

Nice:)

Har min DK på level 80, fick ett ryck i förra veckan att levla upp min druid från 70. Den är på 79 nu, varit feral med den nonstop men har faktiskt funderat på att testa resto nu när man har DKn att "slabbedanka" med:D
 
Sv: Wow:are?

kl av mig själv eller nåt

Har nu äntligen blivit lvl80 med min belf lock! har lyckats fixa upp tailoring också så nu har jag en flygande matta :D

nu ska ja leka farmbot så ja får guld nog att köpa en mammut ^^
sen blir det lvla rogue
 
Sv: Wow:are?

Tjenamors!

Jag spelar en del wow, har ett par tre lvl 70 på Earthern ring.
Jagar Illidan i Black temple och ska ge mig in i Sunwell snart tror jag. Är med i en grymt effektiv raidgrupp och har ett guild vid sidan av.

Det finns bara en grymt effektiv raidgrupp på ER;) ......och jag saknar dem allihop.

*vinkar till Synergy*
 
Sv: Wow:are?

Knapplån

När min bekantskapskrets bytte server från Magtheridon till Twilight's hammer lackade jag ur och slutade spela.

Har dock precis tagit upp speladet igen och har just nu en lvl 49 Gnome Warrior. Sjukt tråkigt det är att lvla :eek:. Växlar mellan Un'Goro Crater Searing Gorge för tillfället.
 
Sv: Wow:are?

Men Twilights Hammer är ju nice och spela på:angel:

Håller själv på och levla alla mina alts. Håller just nu på med min lock (63) som jag har köpt ett par BOA shoulders till (för 10% mer exp). Lite segt och levla emellanåt, men går fortare nu iaf:D
 
Sv: Wow:are?

Jag gör :P
Spelar mest som horde på darksorrow, har en BE på lvl snart 45.
Dock spelat sedan nollsex, har lite andra gubbar med, och haft ett uppehåll på typ ett år.
Brukar få respekt när jag säger till datakillsnördar att jag spelar wow :P
Min pojks vänner tycker det är tufft ^^
 
Sv: Wow:are?

*KNAPP*

Miniliten min tankwarrior har dingat 80 för en bra stund sen. Men har vilat mestadels efter dingen. Hon har varit inne i Naxx och kikat lite.Mini

Alénia min hadowpriest har som det ser ut nu 2 dagar playedtime som 80 och hon är redan riktigt fint gearad! Flera Naxx rundor bakom sig. OS och VoA clearade. Alénia
 
Sv: Wow:are?

*KNAPP*

Miniliten min tankwarrior har dingat 80 för en bra stund sen. Men har vilat mestadels efter dingen. Hon har varit inne i Naxx och kikat lite.Mini

Alénia min hadowpriest har som det ser ut nu 2 dagar playedtime som 80 och hon är redan riktigt fint gearad! Flera Naxx rundor bakom sig. OS och VoA clearade. Alénia

Female Gnome tanks är så häftigt:D
"I apologize profusely for any inconvinience my murderous rampage may have caused"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 808
Senast: Klara
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp