Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Wow:are?

* kl *

Tja..... aktiverat konto då :angel:

Ravencrest PvP X

Lvl 74 än så länge... när jag kommer till 80 kommer jag säkert sluta igen, questandet jag tycker är roligast
 
Sv: Wow:are?

Jag njuter av spelet, men lvling är bara en transportsträcka för mig, spelet började inte på riktigt för mig förän jag blev 60, men det beror kanske på vad man vill göra. Jag var aldrig särskilt förtjust i att pugga SM, jag ville upp och köra end game med mina kompisar :)
 
Sv: Wow:are?

KL

HAHAHA jag har TOTALT fastnat med Noblegraden achievements! Jag kommer INTE få nånting gjort över huvud taget den här veckan!
 
Sv: Wow:are?

KL.

Hur går det för alla nu då? :)

Själv har jag numer också en human priest på 80 också.
Främst shadow, men har dualspecc holy så har fått heala naxx också med henne hehe.

Annars är det bara druiden som gäller, ska lägga upp Ulduar raid nästa vecka, sköter nämligen om ett "eget" guild numer så vi raidar naxx 1gång i veckan iaf :)
 
Sv: Wow:are?

Jag la ner spelandet ett tag men har nu spelat sedan två veckor tillbaka (semester). Försöker levla upp min Gnome warrior men det är ju så förbannat seeeegt. Lvl 71 nu.
 
Sv: Wow:are?

Har 4 level 80s nu; DK (tank/dps), druid (resto/feral), mage (frost/fire) och priest (disc/shadow). Har mer eller mindre paus i raidandet under sommaren, då många i guilden är bortresta osv.. Så har levlat upp mina alts istället; främst min level 53 shammy och 38 UD rogue (annan server)..

Börjar bli lite smått segt nu, hoppas de blir bättre när patchen kommer:p
 
Sv: Wow:are?

Jag började spela idag igen efter ett halvårs uppehåll. Började på en ny server med en ny gubbe då jag har kompisar som spelar där :)
Har hitills kommit till lvl 10 :D En BF paladin är det :)
 
Sv: Wow:are?

3.2 :)
Själv kan jag inte vänta, Resto shaman kommer få huuuge buff :love:. Kommer nog se nya höjder på hps med CH nu :D.

Och så ska det självklart bli kul med det nya Coliseum, även om jag hatar den där Argent Tournament skiten :p
 
Sv: Wow:are?

Även jag har "uppehåll" :angel:

Min speltid gick ut 17 Juni, men jag slutade spela i början av Maj ungefär.
Får se om jag börjar till hösten igen.
 
Sv: Wow:are?

Kör just nu endast på Terokkar då jag verkligen fastnat för guilden där :). Annars har jag en hunter på Shadowsong och spelade på Stormreaver innan.
 
Sv: Wow:are?

även jag har varit en inbiten Woware, för tillfället ligger det dock lite på is, gillet rann ut i sanden när endgameinstanserna var klara, patchar tog tid och studier ersattes av jobb för många... lite synd men man får sjukt mycket tid över, förstår inte hur jag lyckades rodda hästen, wow, jobb, pendling etc förr, men det gick.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 808
Senast: Klara
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp