Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Wow:are?

3.2 :)
Själv kan jag inte vänta, Resto shaman kommer få huuuge buff :love:. Kommer nog se nya höjder på hps med CH nu :D.

Och så ska det självklart bli kul med det nya Coliseum, även om jag hatar den där Argent Tournament skiten :p

Oj vad jag har missat mycket då. Hann bara börja på tournamenten innan jag tog paus. Får gå och läsa lite om allt skoj.
 
Sv: Wow:are?

Fast 3.2 ligger nog lite fram i tiden tror jag, Ulduar lanserades ju för inte alltför länge sen. Ska bli riktigt gutt med det nya med alla mounts! Äntligen kan man levla snabbare haha.
 
Sv: Wow:are?

Men då :p

Då kanske vi möts PVP ngn gång då :D Har kört 3-4 Alterac V nu ikväll och Horde har vunnit samtliga, mohaha :devil: Faast, i den senaste var de 12 allies och 31 hordes :angel:
 
Sv: Wow:are?

Haha, jag har förlorat AV en gång i mitt liv :devil:.

Fast jag kör inte så mycket BG numera, börjat med arena istället :).
 
Sv: Wow:are?

Ähh, skryyyt :D:p

Spelar bara på min DK nu som bara är 58 (gjorde den för några dagar sedan :p) och kör bara AV men på min horde körde jag förut ganska mycket arena med brorsans kompisar :angel::D
 
Sv: Wow:are?

KL

Spelar på Twilight's Hammer själv tillsammans med resten av min familj (pappa, fästman och syster).

Jag hoppas att de inte dröjer alltför länge tills 3.2 kommer ut iaf, börjat tappa sugen lite.. Går segt att levla alts med 60% mount, och det blir dyyyrt att köpa epic till alla:D Druiden blir förhoppningsvis ännu roligare att spela när man kan byta skins i feralform..

Men mest ser jag WoW som ett tidsfördriv i väntan på Diablo 3 (dröjer ju alldeles för länge innan det släpps...!). Någon annan som kommer spela det när det släpps?:p
 
Sv: Wow:are?

KL

Kan ju passa på att visa er en bild från våran senaste raid :rofl:. Ehem, vi fick ju iallafall ner honom :angel:. Shamanen och DK:n var dom enda som stog levande kvar :D. Och shamanen är den som alltid dör i denna fight annars.... hahaha.

wowscrnshot_072809_203918-kopia_47694313.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 808
Senast: Klara
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp