Mobbing i stallet

ja du i vårt stall har de yngre tjejerna lurat en tjej till att säga saker som stall"ägaren" och sen gått till denne o skvallra. All skit de själva sagt för att dra igång den tjejen utelämnas såklart o så har de tydligen visat saker på snap o whatsapp vilket e konstigt för snap raderas ju allt på. stall"ägaren" frontade såklart denna tjej som ju inte sagt mer än nån annan där vissa har sagt riktigt grova saker o sen har hon bara hakat på. så d slutade med att alla typ förenades emot henne fast ALLA hade hållt på exakt lika mkt. Alla visste att hon varit mobbad innan som barn riktigt svårt liv allmänt men d gjorde så här mot hon ändå sa bakom hennes rygg att hon förtjänade att bli utfryst å mobbad för att hon sagt exakt samma saker som alla andra gjort om stallägarna. hon är dock mycket mycket starkare än dom så hon typ skrattar åt d å pratar inte me nån ba kommer dit å sköter sin häst o rider sen drar hon. hela deras liv går ut på å prata om hon, de fikar o hånar hon, skärmdumpar allt hon lägger ut på sociala medier o fikar och visar hennes bilder. undrar om de fattar hur sinnessjukt d ser ut för mig som medryttare.
Vad är dom avundsjuka på undrar jag?
 

Liknande trådar

Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 229
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall med för tillfället två hästar. En är min unghäst och den andra är en 16 års gammal travare (fast han startade...
Svar
11
· Visningar
1 712
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan Jag behöver tips och råd på ett litet stalldilemma som jag inte vill skriva om under mitt vanliga namn här, det är så lätt hänt att det...
2
Svar
20
· Visningar
4 199
Senast: Fundersam_
·
Gnägg Sålde min häst som jag haft i 12,5 år i vintras. Han hade stått på ridskolan ett tag där jag tyckte de va inne alldeles för mycket och...
Svar
3
· Visningar
1 558
Senast: Minimys86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp