World of Warcraft

Sv: World of Warcraft

Javisst gör vi det..
Jag och min lilla guild tog Mimiron i 10-manna för lite sen:D Så stolt över oss;)

För tillfället håller jag på och levlar min fjärde (soon-to-be) level 80, en prälle (min första karaktär i spelet - förutom betan då..) Är just nu på 77 :) På Twilights Hammer förstås ;)

Önskar jag hade vad som krävs att levla upp en till, men jag känner verkligen inte för det, brukar oftast ta stopp nån gång runt level 20... :D
 
Sv: World of Warcraft

Nä, jag började spela rätt nyligen, flyttade över ett par gubbar för att spela med en kompis. Så har 80 mage å druid där. På 60-tiden spelade jag mest på Stormscale.
 
Sv: World of Warcraft

Spelar på Frostmane (: Har en lvl 80 feral druid <3 Sen har jag en lvl 71 draenei mage ^^ Hatar att lvla upp gubbar så..ja..därför har jag inte kommit längre än så ^^ Raidar Ulduar såklart (: Vi har desvärre inte downat yogg 25man än :'/
 
Sv: World of Warcraft

*KL*

Spelar på Hellscream och har en 80 BE Warlock, har även div. low lvl chars på samma server.
 
Sv: World of Warcraft

Knappis

Nu har jag 3 level 80's på Argent Dawn. En präst, en warrior och en mage. Alliance är det som gäller mest när jag spelar på AD, alla mina 80's är alliance.
Och en level 65 (?) dk på Daggerspine. Spelar horde där.
 
Sv: World of Warcraft

Jag spelar WoW=)På servern Doomhammer och Lightbringer^^
 
Sv: World of Warcraft

kl

Ja spelar också :D På Jadener...lvl 80 Night elf hunter, och en 60 DK pala
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 653
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
12 120
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
15 092
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp