World of Warcraft

Sv: World of Warcraft

väldigt... många svenskar på den servern.

iaf. idag gav jag nästan upp. stötte på en lvl 70 bloodelf paladin på ravencrest idag. (och blev gankad av en 68 dranei shaman).

vafan har de inget liv de som levlar upp dem dära?
 
Sv: World of Warcraft

Men nu har det ju faktiskt gått ett tag. :angel: Det värsta var ju att det fanns en level 70 dan efter att BC kommit ut. :eek:
 
Sv: World of Warcraft

Jag spelar inte wow men jag vet många som gör det. Hört alla ord som level, guild osv men skitsamma.

Saken är den att du kanske borde skaffa mIRC för där finns det väldigt många som vet hur man ska göra och dylikt. Jag hänger på Quakenet och där är det ett ständigt babblande om wow. Så om du behöver hjälp så går det snabbt och är lätt genom att bara klicka upp programet, connecta och sedan fråga någon. Ett väldigt bra tips.

Det kanske inte är det LÄTTASTE programmet att förstå men jag skulle tro att om du förstår wow så förstår du nog IRC ;)

finns att ladda hem på www.mirc.com och för att göra det lite newstyle så ladda hem ett script också så får blir det lättare att förstå, jag använder nbs-scritp och helt ärligt så är det skitlätt. det kan du ladda hem på www.nbs-irc.net :D

Hoppas jag vart till någon hjälp, lite ialafall! :)
 
Sv: World of Warcraft

Men nu har det ju faktiskt gått ett tag. :angel: Det värsta var ju att det fanns en level 70 dan efter att BC kommit ut. :eek:
27h konstant spelande och hjälp av guildet på en fransk server ... Han kan inte haft kul öht... jag spelar för att upptäcka, inte för att bli 70 snabbast...
 
Sv: World of Warcraft

Jag spelar en level 61 shadowpriest. Fick Burning Crusade i fredags, så inte haft så mycket tid till att spela i helgen, men ska snart satsa på att levla lite.
Någon annan som spelar shadowpriest? Och vad brukar era roller vara i raider och instancer?
Jag brukar, vilket är väldigt ovanligt på min server, få spelar shadow i raider. Alltid gjort det, mycket roligare än att heala tycker jag, dessutom healar jag med vampiric embrace. Brukar vara i rogue-gruppen, för det är ändå ingen som healar dom. :)
 
Sv: World of Warcraft

Jag spelar en level 61 shadowpriest. Fick Burning Crusade i fredags, så inte haft så mycket tid till att spela i helgen, men ska snart satsa på att levla lite.
Någon annan som spelar shadowpriest? Och vad brukar era roller vara i raider och instancer?
Jag brukar, vilket är väldigt ovanligt på min server, få spelar shadow i raider. Alltid gjort det, mycket roligare än att heala tycker jag, dessutom healar jag med vampiric embrace. Brukar vara i rogue-gruppen, för det är ändå ingen som healar dom. :)
Alltså, när TBC släpptes tror jag inte en enda priest, shaman, druid eller paladin satte talents i healing :P
Försök hitta ngn av de klasserna innan dom blivit 70 som en healingklass ^^

Iom TBC så har man ju mer möjlighet att ha hybrider.
Druid som offtank/dps (buffar andra dpsklasser)
Priest för skada/healing
Paladin för alla dessa konstiga buffs dom har och som tank!?
Shaman för skadan och totems
 
Sv: World of Warcraft

Jag känner faktiskt många som är på väg mellan 60 och 70 och som är pure healers. ;) Dock få paladins!
 
Sv: World of Warcraft

Healer kan faktiskt vara bra att spela när man levlar..
Min plan är att inte göra några quester upp till 70, utan bara springa instancer. Sedan när jag väl är 70 ska jag gå tillbaka, göra questerna och ha råd med en epicmount. :)
Så då är healing bra..
 
Sv: World of Warcraft

Healer kan faktiskt vara bra att spela när man levlar..
Min plan är att inte göra några quester upp till 70, utan bara springa instancer. Sedan när jag väl är 70 ska jag gå tillbaka, göra questerna och ha råd med en epicmount. :)
Så då är healing bra..
Som druid har jag inte lagt en enda talentpoint på resto-trädet.
Jag har o andra sidan lagt poäng påa tt jag har 20% mer mana vilket gör att med resto-gear så har jag uppemot 9k mana så jag kan heala lite längre istälelt och med tillräckligt mkt +healing så funkar det. Så körde jag under hela mc/bwl/naxx. Hade alltid med mig minst 2 uppsättningar i väskorna så det var en del att ta med sig varje gång :p
 
Sv: World of Warcraft

Jag spelar wow, dock inte på samma server som du. Jag spelar på dunemaul pvp. Blev "lurad" av min sambo, och ville väl se vad som var så spec med wow. Satt och spelade större delen av min semester och var fast! Nu med heltidsjobb, hästen och utbildning paralellt så blir det inte mkt tid över till att spela men försöker hoppa in mellan varven iaf!

Om det är någon annan som spelar på dunemaul så hojta till! Alltid roligare att springa med någon annan och göra q!
 
Sv: World of Warcraft

Oj den här tråden har jag missat! :)

Jag är en riktig wow-nörd! Har en lvl 70 warrior och en lvl 48 warlock på Bronzebeard (horde sidan)

Har precis startat en egen guild och vi har 88 medlemmar och inriktar oss på endgame endast.

Vad jag tycker är svårt är all den här reputation man måste skaffa. Dessutom är det skitsvårt att få tag på recept till sin proffession.

Hur går det för er andra i wow-världen? :)
 
Sv: World of Warcraft

Man kan ha jäkligt tur också! Jag dcar ungefär var 5e minut på min pojkväns mammas bärbara, och då droppar det ofta saker som jag vill ha. :rofl: Det är ungefär som att det skulle vara kompensation för allt guld jag måste betala i repair cost. :p

Och va fan är det här? :eek: Det här är ett hästforum och det är två av fyra reklamer är för att köpa guld i WoW. :mad: Nu börjar guldsäljandet gå för långt!
 
Sv: World of Warcraft

kl

jaaaa! En wow-nerd-tråd! knuffar liv i denna! (också! :D)
Jag har en 80-priest och en 75 druid, på servrarna hamourush och burning legion! Raidade mycket före WotLK med guilden, Black temple och Sunwell.. Men för tillfället står det ganska still, sedan WotLK kom ut.. Är med i en hardcoreguild med druiden, så jag får sätta fart att lvla upp "henne" innan de lessnar på mitt slack.. haha

jag spelar förtillfället boomkin på druiden efter att alltid ha varit resto.. Vilket är sjukt roligt! priesten är dock holy.. ^^D

Spelar varenda ledig kväll med min pojkvän, som är, och förmodligen alltid kommer vara Tank^^ (har en 80 warr och en 80 prottank) Så det är lätt att göra groups då man alltid har tank och healer..=)

FOR THE HORDE! :banana::banana:
 
Sv: World of Warcraft

Kan man få lite liv i en sån här tråd igen kanske :D? Lirar just nu mest med min Resto Shaman på Stormreaver :). Några av bukarna som springer runt i Ulduar?

MO - 80 Shaman - 80 Warlock - 80 Death Knight
 
Sv: World of Warcraft

Javisst gör vi det..
Jag och min lilla guild tog Mimiron i 10-manna för lite sen:D Så stolt över oss;)

För tillfället håller jag på och levlar min fjärde (soon-to-be) level 80, en prälle (min första karaktär i spelet - förutom betan då..) Är just nu på 77 :) På Twilights Hammer förstås ;)
 
Sv: World of Warcraft

KL

Jag lirade på Sylvanas i guildet Method :grin:;)

Tyvärr fanns inte tiden och det är lagt på hyllan.
Men nog saknar jag mina ridturer och äventyr med kompisarna :cry:

Har en 80 shaman, 80 warr, 80 druid m.fl..
 
Sv: World of Warcraft

Själv har jag nästan lagt av med spelandet, råkade få lite annat mer intressant att sysselsätta mig med. Men kanske blir lite mer snart igen, när man nu är "gräsänkling".

Har gubbar på Executus, Ragnaros, Stormscale, mfl... 80 troll mage, 80 tauren druid, diverse 70s, några 60-70 å lite småttingar.
 
Sv: World of Warcraft

Vad har du på ragnaros? Spelade du på level 60 tiden?
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 653
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
12 120
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
15 092
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp