World of Warcraft

Sv: World of Warcraft

Jag spelar! Fast just nu är jag lite trött på det och har en paus. :angel:

Har 2 lvl 60's på Haomarus (en gnome rogue och en ne hunter) och en lvl 60 på al'akir (en ne hunter) plus massa andra characters mellan 6-45 på lite olika servrar.

/Maria
 
Sv: World of Warcraft

Manona, level 38 rouge.. Inte spelat där på evigheter dock:D
Håller på att levla upp en druid (36) + hunter(48) på Venture CO för tillfället.
 
Sv: World of Warcraft

Såklart att det är mest killar som spelar men jag vet minst 10 tjejer som spelar lvl 60 gubbar på min server. 4 av dem är tjejer som spelar med sina pojkvänner. Men de 10 jag känner till är ju bara från alliance sidan. Sen vet jag att det finns mer på horde och säkert ännu fler på alliance. Men 10-30 stycken av 20000 är ju inte så mycket i alla fall :)
 
Sv: World of Warcraft

Här är en till wow-beroende:angel:
Har lvl 60 mage, 60 hunter, 45 warrior + några småttingar:p
Servern är för de mesta Zul'jin

PS: glömde säga att jag kör på us-servern..ingen annan som kör där?:d
 
Sv: World of Warcraft

Min bästa är "bara" en lvl 19 ne hunter, men jag börjar nog bli beroende...:( jobbigt när man vet att man måste jobba med ett skolarbete. Men jag får väl ta mig i kragen o skippa spelet ett tag..:p
 
Sv: World of Warcraft

Jag är världens WoW-nörd haha :D
Har en lvl 60 wlock på Stormreaver och guilden jag är med i går det ruggigt bra för. :) Har MC, Ony, ZG och i princip AQ20 på farmstatus, och alldeles snart klara med BWL, bara söta lilla Neffy kvar. :D
Har inte orkat levla upp någon annan karaktär, det finns inte riktigt tid för det när vi har ett rätt intensivt raidschema.
Det finns en hel del brudar på SR, bara i guilden är vi 6 st. :D
 
Sv: World of Warcraft

Jag har en egen Guild, är ca 85st där men eftersom jag bara gjorde den för NE:s så blir det inte så många....ångrade att jag inte gjorde en för alla i alliansen. Funderar lite på att säga att alla i den ska byta till den jag ev. kmr göra senare. Men jag får se, det ju kul att man kan lätt hjälpa andra med q:s eftersom man själv har gjort dom. :)
 
Sv: World of Warcraft

jag e också wow beroende.

Spelar på Azjol-nerub.

Har en human warlock lvl 48 och massa små altar.....

Ala e döpta efter mina hästar :)
 
Sv: World of Warcraft

Jag har nu skaffat en Tabard till min Guild :) Problemet är att jag delar spelet med en annan och nu kmr hon ev. sluta...jag måste då betala hela spelet o eftersom jag inte får någon fast lön (förutom studiebidraget) så blir det ganska mkt pengar som försvinner....men jag får se. Det är ju såå kul! :D
 
Sv: World of Warcraft

aaahhh, så det finns wow-fanatiker här också! kul kul

Spelar en lvl 60 gnome warr på twilights hammer! Någon mer på den servern?

Var med i lamercrew först, de är på typ tredje bossen i naxxramas, bytte guild för det blev mer och mer hardcore så jag orkade inte hålla tempot!

är med i "bolaget" nu. verkar skitsköna!:)

Yelly heter min char! /w
 
Sv: World of Warcraft

Fan va kul att det är folk härifrån som också spelar :D Jag har min main på Quel Thalas. En lvl58 troll shaman, med i ett svenskt guild-nordanvind

Nån mer som spelar på QT?
 
Sv: World of Warcraft

kl

Alla verkar vara på spridda servrar! Vilka instancer har ni gjort med era guilds än då? Vi har fixat AQ40, BWL osv... börjar så smått på naxx!:)
 
Sv: World of Warcraft

Min syster är med i Vengeance på Twilights Hammer. De raidar Naxx dagligen.:)
Har själv spelat där innan jag bytte server till TVC.. Har nu 1 60 hunter, 1 60 druid o 1 60 präst på TVC.. Guilden jag är med i just nu har börjat på BWL..

Mitt account går dock ut den 7e februari.. WoW är inte roligt längre så.. Ska testa Vanguard istället;)
 
Sv: World of Warcraft

Hej vet nån nåt bra sätt att levla upp snabbt:confused: ... jag har en lvl 13 :p och har bara spelat i 10 dagar(nöter inte) så vars borde jag gå och så...
Info:
Coralin - Warlock lvl 13


BEHÖVER HJÄLP!!!!!!:p :p :p
 
Sv: World of Warcraft

Hej har du nåt tips om vars jag ska gå och så
med min lvl 13 warlock
Har bara en imp:p
är på servern Aggramar

Det vore snällt ....behöver levla upp till lvl 15 så snabbt som möjligt
 
Sv: World of Warcraft

Bara en snabb fråga, är det nån som har nån aning om vart man kan få tag i BC för US servern?? alla förslag är välkomna:bow:
 
Sv: World of Warcraft

Stormscale är många av svenskarna från Uppsala på dessutom. :D

Jag började spela på Stormscale för ungefär 1,5 år sedan, men spelar numera på AD. :)
 
Sv: World of Warcraft

*kl*

Har fått en låt på hjärnan nu måste jag säga...
Någon som har sett den här videon förut? (vet att det finns många, men den här var rätt bra. :D )

Hardware store
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 653
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
12 120
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
15 092
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp