Woho min hund har fått jobb!

Seabaz

Trådstartare
Han ska börja på barn och ungdomspsykiatrin och hjälpa till genom att bara vara den han just är! :bump:
 
Sv: Woho min hund har fått jobb!

Grattis till dig & vovven!!!

Hihi... försökte föreställa mig vad som skulle hända om min Alabama hade fått det jobbet *s*... Nog bäst att det sköts av hundar UTAN damp :rofl:
 
Sv: Woho min hund har fått jobb!

grattis och ni gör en storartad insats inte bara för den enskilda individen utan även för att förändra samhället!

Ni kommer märka en hel del positiva resultat på era patienter!

Se till att hunden har en ID-bricka eller ett tjänstetäcke med terapihund på bara såinte folk missuppfattar det.

Vilket landsting var dte som tänkte till ?
 
Sv: Woho min hund har fått jobb!

Hehe det kanske inte är såå seriöst och så men jag hoppas det. Vi ska dit och testa i oktober och så i första hand finnas till för en tjej som har svår hundfobi som redan kommit lång i sin behandling... Sedan får vi se vart det leder...


Vilket landsting? Stockholms =)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 661
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
519
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 476
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp