Westernkonfirmation :D

• Western
  • Trådstartare Trådstartare horsebackdreaming
  • Startdatum Startdatum
H

horsebackdreaming

Tjolahopp :D
Om d e någon som funderar på konfirmation i sommar så finns det i kombination med westernridläger i tre veckor :D
Sök på jultorp ranch på google :idea:
Funderar på om detta inte skulle ligga på ungdom istället :)
Ha en bra dag :bow: :p

Love

Sv: Westernkonfirmation :D

Vad roligt:)

Tyvärr är jag..Eh, lite för gammal:D

Vill/ska du åka dit?

//Gilly

funderade på det förra året när jag skulle konfa mig, men sen kollade jag priset och ändrade mig direkt:crazy:

Ja:eek:

Visst var det 23 000 eller något liknande?
Heelt sjuukt..

Fast måste det vara 3 veckor liksom? De skulle ju kunnat göra det
till mer av en "intensivkurs" och ta det på max 2 veckor.

//Gilly

Jag ska dit :) Nästa år förmodligen... Jag hatar priset ;) Det måste vara tio st som anmäler sig för att d ska bli något, och med d priset får dom knappast ihop tio pers tills den sista mars! Så d blir nog inte i sommar :*(
Men D gör inte så mkt, för då får jag spendera 3 veckor hos min lille isis istället ^^

det låter ju jätte kul! synd att jag konfirmerade mig förra året...

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 010
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 186
Senast: lizzie
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka