P
Paxinarion
Vilka har fått ihop något lag? Vilket dis. tillhör ni o när ska ni kvala?
Vi har ett Team We did it! Dis syd.
Vi har ett Team We did it! Dis syd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fixa ett lag , det är inte försent. blir ni tre stycken så kan ni heta Team I minstalaget. Rega er nu . Kom till blekinge den 30 maj. kolla proppenLycka till
Som det redan har diskuterats om i en annan tråd om allsvenskan så är jag även av den åsikten att div II bör läggas på D-nivå. Syftet med div II är ju enligt WRAS att locka ut nya ekipage att tävla, och jag tror att detta skulle bli lättare om man la det på D-nivå.
Vårat lag anmälde oss till div II trots att vi ej kände oss redo, med tanken att "OK, vi är med i år och lär oss av de andra". Personligen var detta min andra tävling någonsin. Jag tror att många andra tänker likadant, att de ej är redo, och vågar inte anmäla sig till något lag.
Hoppas iallafall att allsvenskan tar fart även i de andra distrikten, det är inte för sent ännu
Fixa ett lag , det är inte försent. blir ni tre stycken så kan ni heta Team I minstalaget. Rega er nu . Kom till blekinge den 30 maj. kolla proppen
www.ewr.nu
Jag ska var med i Team We did it . Ska bli såå kul !!!
Hoppas nu lilla Snutt uppför sig exemplariskt .
Nja var inte tänkt att jag skulle ta dom klasserna eftersom hästen definitivt inte är klar för det men nu verkar det ha fallit bort en ryttare så om jag måste så rider jag, går iaf in och gör ett försök.