Westernaffären i annexet på globen...

hej! va fans det en sån butik där?? jag såg då ingen "renrasig" westernaffär...det jag såg var en som sålde lite hattar och chaps...nån läderbutik....
Nu vart jag nyficken..låg den vid börjes eller? Villken tur du har haft som hittade den =)

Nja, om den var "renrasig" vet jag inte, såg bara de ursnygga grimmorna och repen utanför som jag gärna skulle vilja haft men inte hade råd med just då.
Tittade alltså inte "in i affären" så jag såg inte om dom hade bara westernprylar eller en blandad kompott.

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 285
Senast: Gunnar
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 026
Senast: Gunnar
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 745
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 927
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V