Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Stereo jo men det tycker jag, svårt att se under all päls hur han ser ut egentligen dock Kelyddon ser alltid så välborstad och fin ut!
Haha, eller hur? En riktig hjärt-stjärt!Welshrumpa
Haha, eller hur? En riktig hjärt-stjärt!
Hade med mig kameran ut och jag kan bara konstatera att jag inte kan traktera kamera + ponny samtidigt Skitfula bilder, men man måste ju posta lite emellanåt... Han har så lustig färg i ansiktet just nu! Vinterpäls överallt utom runt ögonen och mulen Ser inte klok ut!
Alla cobbar här är fina, man blir lite glad i hjärtat!
Här är bilder på min, han är född 2013 och är under inridning. Mätte han till ca 153, men han har dock framskor på sig så det är väl ca 152 då. Jag hoppas och tror att han blir 155 som vuxen.
Tack, jag hoppas det, sålde tom mitt halvblod för ngn vecka sen :-o bara för att jag tror på denne...o det va inte lätt då jag haft det bra med den andra hästen också! Denna gång är det inte jag som sitter på så ofta under inridningen, men jag vägleder från markenHan är verkligen jättefin! Han ser verkligen ut att vara ett framtida dressyrämne! Alla dina hästar har varit så extremt välridna, och denna ser ju inte ut att bli sämre
Vad är knepet
Har verkligen NOLL roliga bilder att visa sen sist Men Musse är som vanligt, alltid mammig och alltid arbetsglad (kommer springande direkt i hagen när man ropar på honom, oavsett om han leker, äter osv). Även om han vilar några veckor emellanåt är han alltid precis som innan vilan, han är en sån där häst man bara kan plocka ur hagen och rida. Älskar det! Inte hingstig än heller, iaf inte i närheten mot hur han var förra året. Men då stod han ju tyvärr på box så nu har han inte den överskottsenergin ovanpå hormonerna.
Vågar väl knappt lägga ut denna filmen men äsch....det måste inte alltid vara så ordentligt och allvarligt jämt Speciellt med unghästar tycker jag det är viktigt att det handlar om glädje, det ska vara roligt att hitta på saker med matte!
https://www.instagram.com/p/BDgLP95twbz5oBitDc5UZWGAvrFYZNrK3rliUc0/?taken-by=caroline.dahnberg