Vovvig hund.

Joyride

Trådstartare
Jag har en hund som enligt granar skäller när han blir själv, vad göra? Och jag har hört något om ett halsband som gör att hunden inte kan skälla? stämmer det :confused:

Det finns ett dofthalsband som ger hunden en dusch varje gång den skäller, men det hindrar inte hunden från att skälla, gör det bara obehagligt. Helt ofarligt och skadar inte hunden på ngt vis, hur effektivt det är har jag däremot ingen aning om. Rätt dyrt vad jag vet, tror det ligger runt 1000-lappen! :eek:

Liknande trådar

Hundträning Vad kan man göra rent konkret för att en hund ska känna sig trygg när andra hundar passerar eller man själv passerar andra? Utan att...
Svar
12
· Visningar
1 100
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 703
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 458
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 254
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Dyrka upp lås?
  • Secret Easterbunny 2025

Hund, Katt, Andra Djur