VM i holland!

Sv: VM i holland!

Ville jätte gärna åka dit med hade inga pengar till det :(

Woho om typ två timmar åker vi :banana: Allt är packat nu så vi ska bara lämna in hundarna på "hundhotellet". Haha min väska är så himla packad att jag var tvungen att ta ett snöre runtom också :rofl: Laddare till kameran är nerpackad sen länge :D

Hallå, måste bara fråga. Jag måste vara virrig, eller? Jag (hörde/Läste, kommer ej ihåg) nämligen då jag var på NM i Danmark förra året och en monter där gjorde reklam för VM, att det skulle sändas live på datan typ :crazy::rofl:? Någon som vet om detta stämmer??

Jag förstod det som att man isåfall skulle behöva köpa nåt program (dyrt säkert ;)) som gjorde att man skulle kunna se det på datorn. Men jag har för mig det var till Landsmót, men det var kanske VM då :d hehe...

Hallå, måste bara fråga. Jag måste vara virrig, eller? Jag (hörde/Läste, kommer ej ihåg) nämligen då jag var på NM i Danmark förra året och en monter där gjorde reklam för VM, att det skulle sändas live på datan typ :crazy::rofl:? Någon som vet om detta stämmer??

Jag hörde från en annan som var intresserad av detta att det inte blev något då det var för få som var intresserade.
Fast säkert vet jag ju inte...

Aj då, det var ju synd:(! Men men, hestafrettir brukar ju vara duktiga på att hålla folket uppdaterat med videosnuttar och sammandrag.

Är det någon som vet några resultat från VM?
När man tittar på hemsidan finns inga siffror alls. Det verkar även som startlistan är fel, fel häst på fel ryttare.

Jag som trodde att man skulle kunna följa uttagningarna som i Norrköping...:(

Är det någon som vet några resultat från VM?
När man tittar på hemsidan finns inga siffror alls. Det verkar även som startlistan är fel, fel häst på fel ryttare.

Jag som trodde att man skulle kunna följa uttagningarna som i Norrköping...:(

det går via feifs hemsida

just nu leder i T1
165 Emma Wahlstedt [YR] [SE] - Reynir frá Hólshúsum [IS1996165645] 6.83

Nej det tycker eg. inte jag heller. Varför skall man då ta ut reserver om ryttaren bara kan byta häst? Trodde inte ens det var tillåtet då man inte ens tävlat hästen innan, men jättekul för henne att hon ligger i B-final som Yr i skrivande stund!!

Senast ändrad:

Nu börjar favoriterna ploppa in. Gud va spännande detta är trots att man sitter framför en dataskärm på en stol och inte en läktare:rofl:!

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: Rumpnissen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrlandslagets förbundskapten Bo Jenå tackar för sig. Efter 16 år – fyra OS, fyra VM och åtta EM – lämnar 68-åringen uppdraget för...
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix