VM i holland!

Sv: VM i holland!

Jag ska dit, ska bli så roligt :) Ska hejja och stötta de svenska landslaget !

Senast ändrad av en moderator:

e lite efter...vilka datum e d som gäller..?:(:(:(
lova att ni tar massa bilder o lägger ut på bukefalos:d

*Knapp*

Håll utkik efter en isabellfärgad hingst i avelsklassen. Hrim från Jupitertorp e. Askur från Håkansgården.
Ägaren bor nämligen här i lilla Arvika så jag är superglad för hennes skull att han slank direkt in i VM.

Jag ar faktiskt har nu
I Holland, jag ska till oirshout ( eller vad det nu heter ) men innan alla tavlingar. Maste hem och jobba sen och kan inte stanna.
Jag bor bara 20 km bort

Hej Fran en flygande Hambo

Ska kolla lite extra på honom. Han är en av några tilltänkta friare till mitt sto nästa år.

OA

Vad kul :)
Jag önskar att jag också kunde åka och kolla, men det är ju så himla långt.. tycker jag ialafall, haha. Och sen så krockar det med ridlägret så jag stannar hemma. men jag hoppas att ni som åker dit får ha en trevlig vistelse och njuta av alla fina hästar! :D

Btw, haha inte långt kvar nu... dock är det frågan om man inte ska ta med sig badkläder eftersom själva landet ligger 10 meter under havsnivån att själva området består av en åker.. såhär ser prognosen ut just nu :smirk:

12860070.jpg

Badring kanske man ska packa ner :angel:

Ja, det där har jag tänkt på. Ska man våga sig på sommarkläder eller är det gummistövlar, regnställ och paraflax som gäller. VM Norrköping hade jag regnställ men det regnade ju igenom så jag fick köpa en sådan där gul plastmoj som de sålde.

Tänk vad sommarväder skulle vara skönt.

OA

Eller hur så kanske man kan bli lite brun när man sitter på läktaren :smirk: Men saken är ju att här i Sverge regnade det hela tiden och det blev "bara" lerigt, i Holland kommer det säkert bilda små sjöar överallt... :p

Eller hur så kanske man kan bli lite brun när man sitter på läktaren :smirk: Men saken är ju att här i Sverge regnade det hela tiden och det blev "bara" lerigt, i Holland kommer det säkert bilda små sjöar överallt... :p

Eller havsbotten med sjögräs och allt. Sjöhäst-VM.

OA

jag hade velat åka men ska inte:(
var på VM när den var i sverige:) pappa jobbde med där så vi fick det biligare:)

ja vill gärna dit men ja har inte råd :( men snälla ta massa kort å lägg upp här sen eller på nån annan sajt.. vill gärna se :)

Det ar verkligen varannandags vader har.
Ena dagen regn andra dagen sol, i dag har jag solat, sa kartan verkar stamma.
Jag ska forsoka stanna under WM, det vill man ju verkligen inte missa. Det ar inte lika blott har som i Sverige.
Vad dumt allt blir nar man inte kan skriva aao

Hej fran Hambo:bump:

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: Rumpnissen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrlandslagets förbundskapten Bo Jenå tackar för sig. Efter 16 år – fyra OS, fyra VM och åtta EM – lämnar 68-åringen uppdraget för...
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka