Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu börjar favoriterna ploppa in. Gud va spännande detta är trots att man sitter framför en dataskärm på en stol och inte en läktare!
Hoho, dom böt hästar i sista sekund!!
Är det bara jag som inte hör någe ljud på filmen ??
Nej det tycker eg. inte jag heller. Varför skall man då ta ut reserver om ryttaren bara kan byta häst? Trodde inte ens det var tillåtet då man inte ens tävlat hästen innan, men jättekul för henne att hon ligger i B-final som Yr i skrivande stund!!
Jag fattar bara inte VARFÖR de har bytt? Är Hjalti sjuk och Logi halt eller nåt sånt? ;P
På http://www.tidningenridsport.se/
Kan man läsa om följande (och en massa annat från VM):
"Emma gör succé med Hjältis Reynir
OIRSCHOT, HOLLAND: Emma Wahlstedt, 19 år från Mariefred, leder överlägset töltuttagningen på VM efter första startgruppen. Men inte på Vidir som hon var uttagen med att tävla i tölt T2.
För tre dagar sedan blev Vidir halt nere på plats i Holland. Emma rider i young rider-klass och någon reservhäst fanns inte med för dessa. Då lånade lagkamraten Hjalti Gudmundsson ut sin svarta hingst Reynir frá Holshúsum till Emma. Hjalti är reserv på plats men för seniorlaget.
- Hjalti kallas numera Hjälti i laget, säger lagledare Ylva Hagander.
- Det var fruktansvärt nervöst att se Reynir och Emma från backen men jag är jätteglad och Emma rider honom så fint, säger Hjalti."